اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر بوشهر مطرح شد

انتقاد شهروند بوشهری از عملکرد فرهنگی شورا و واکنش اعضا

یک شهروند بوشهر با حضور در جلسه شورای شهر بوشهر از عملکرد فرهنگی شورا و شهرداری انتقاد کرد که این موضوع با واکنش تعدادی از اعضا همراه شد.

انتقاد شهروند بوشهری از عملکرد فرهنگی شورا و واکنش اعضا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در جلسه صبح امروز شورای شهر بوشهر حسن باغبانی یکی از شهروندان بوشهری با حضور در جلسه به انتقاد از عملکرد شورای بوشهر پرداخت و گفت در جلسات شورا کسانی که مراجعه می‌کنند معمولا خواسته‌های شخصی مطرح می‌کنند و کمتر پیش می‌آید که کسی خواسته‌های عمومی شهروندان را مطرح کند.

وی ادامه داد: چرا از حقوق مردم به ویژه بانوان در شورا دفاع نمی‌شود و عملکرد شورا در موضوع‌های فرهنگی باید اطلاع‌رسانی شود.

شهروند منتقد عملکرد شورا و شهرداری بیان داشت: در بسیاری از نقاط ساحل شاهد نصب بنر شعار فرهنگی سال جدید هستیم در صورتی که کار فرهنگی در ساحل صورت نگرفته است و به عنوان نمونه در نوار ساحلی شاهد افزایش عرضه قلیان میوه‌ای هستیم.

این شهروند خطاب به ندا عبدالله‌زاده رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز اظهار داشت: وعده‌هایی که به مردم داده‌اید باید مطرح کنید و در این عرصه راه فراری ندارید و باید پاسخگو باشید.

اظهارات این شهروند واکنش تعدادی از شورا و مدیران شهرداری را در پی داشت، معاون خدمات شهری بوشهر که از طریق ویدئو کنفرانس با جلسه شورا در ارتباط بود اظهار داشت: زیبنده نیست این شهروند بدون آگاهی همه را زیر سوال ببرد و سیاه‌نمایی کند.

رحیم جمالی ادامه داد: شهروند منتقد بدون تحقیق و تفحص شهرداری را زیر سوال می‌برد و بدون این شهروند کارهایی که توسط شهرداری صورت گرفته را ندیده است.

وی یادآور شد: این شهروند در حالی موضوع دغدغه فرهنگی را مطرح می‌کند که به طور مداوم در راه ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری توسط شهرداری خلل وارد می‌کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز اظهار داشت: هر گلایه‌ای که از شورا و شهردار می‌شود باید متناسب با اختیارت این حوزه باشد و صحیح نیست در ارتباط با کارهای که خارج از حیطه وظایف شورا و شهرداری است، انتقاد شود.

نصرالله اسدی تاکید کرد: بعد از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی نهادهای بسیاری برای ترویج فرهنگ دایر شده‌اند و موضوع فرهنگ مختص به شهرداری و شورا نیست.

وی بیان داشت: بودجه‌ای که از سوی استانداری به شهرداری اختصاص داده می‌شود مختص موضوع‌های عمرانی است و اینکه خیلی از افراد بر این عقیده هستند که شهرداری باید کارهای فرهنگی را انجام بدهد این تصورات اشتباهی است.

زهرا رضایی نایب رئیس شورای شهر بوشهر نیز گفت: موضوع افزایش مصرف قلیان میوه‌ای در نوار ساحلی مربوط به شورا نمی‌شود و مرکز بهداشت باید پیگیر این موضوع باشد.

ندا عبدالله‌زاده رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز خطاب به شهروند منتقد اظهار داشت: شعاری نداشته‌ام که اکنون بخواهم از عمل به آن سرپیچی داشته باشم و بعد از انتخابات همیشه با نهایت افتخار و انگیزه در راستای حل مشکلات شهروندان گام برداشته‌ام.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول