اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد ادبی حوزه هنری کشور:

حوزه هنری آماده حمایت از جریان‌‌های ادبی و فرهنگی است

مسئول واحد ادبی حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری در راستای گسترش و توسعه مبانی فرهنگی تلاش می‌کند و آماده هموارسازی و حمایت از جریان‌های ادبی و فرهنگی در کشور است.

حوزه هنری آماده حمایت از جریان‌‌های ادبی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کمال شفیعی سه‌شنبه شب در جمع شاعران و هنرمندان و مردم بردخون در مراسم شب شعر انقلاب در تالار مفتون مجتمع فرهنگی هنری بردخون اظهار داشت: ادبیات در کشور ما از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و از گذشته‌های دور در میان مردم و افراد جامعه منزلت و علاقمندی خاصی داشته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم ادب‌پرور بردخون گفت: این شور و شعف و استقبال بی‌نظیر و برپایی همایش‌ها و برنامه‌های ادبی در این شهر دور از مرکز نشان‌دهنده وابستگی و شیفتگی و علاقه فراوان مردم به ادبیات و به ویژه شعر است، پس با قوت و جرأت مسیر گسترش ادبیات را دنبال کنید و از مواهب و نتایج آن بهره ببرید.

مسئول واحد ادبی حوزه هنری کشور ضمن اعلام آمادگی برای پشتیبانی از فعالیت‌های ادبی ادامه داد: حوزه هنری همراه و همگام با سایر نهادها و مراکز فرهنگی در راستای گسترش و توسعه مبانی فرهنگی تلاش می‌کند و آماده هموارسازی و حمایت از جریان‌های ادبی و فرهنگی در کشور است و بردخون که در ادبیات خوشنام و پیشگام است، می‌تواند از این فرصت ارزشمند استفاده کند.

شفیعی با تجلیل از مردانگی و شجاعت مردم این دیار گفت: تعجب‌انگیز نیست اگر مردم و دلاوران این منطقه که کیلومترها از میدان جنگ فاصله داشتند خود را به صحنه مبارزه مستقیم با استعمار می‌رسانند و از خاک کشور و ناموس مردم دفاع می‌کنند و دیروز و امروز بزرگانی را در حوزه ادبیات پرورش داده‌اند که در کشور افتخارآفرین هستند.

وی بار دیگر از همنشینی با مردم ادب دوست و هنرپرور بردخون اظهار خرسندی کرد و آن را از خاطرات ماندگار و شیرین خود دانست.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول