اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ارتش جمهوری اسلامی فقط یک نیروی نظامی نیست

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط به عنوان یک نیروزی نظامی خدمت نمی‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی فقط یک نیروی نظامی نیست

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ارتش کشور ما فقط به عنوان نیروی نظامی و مسئول برقراری امنیت مطرح نیست.

وی فرا رسیدن این روز را تبریک گفت و افزود: ارتش ما به عنوان یک نیروی، نظامی، فرهنگی و سیاسی در سراسر جهان مطرح است، به طوری که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ارتش و سپاه را بازوان نظام دانسته‌اند.

باقری اقتدار ارتش را غیر قابل وصف دانست و گفت: نیروهای خادم آن به معنای واقعی کلمه نماد فرهنگی، ولایی و دفاعی قلمداد می‌شوند که باید در راستای تکریم جایگاه رفیع آنها گام برداشت.

امام جمعه شاهین‌دژ امنیت و آرامش کشورمان را مرهون جانفشانی نیروهای مخلص خدا دانست و افزود: کشورهای غربی در راس آن آمریکای جنایتکار ممالک زیادی را در معرض حمله قرار داده‌اند اما خاک ایران اسلامی به جولانگاه آنها تبدیل نشده است.

وی به سخنان امام خمینی  مبنی بر « ارتش کلمه طیبه است» اشاره کرد و گفت: این قوای مسلح برای ایجاد ارعاب و سرکوب در جامعه نبوده بلکه از بین مردم برای مردم با هدف ایستادگی مقابل دشمنان نظام برخاسته‌اند.

باقری وحدت کلمه را مهم‌ترین عامل اقتدار و عظمت ارتش دانست و بیان داشت: در سایه عنایت خداوند متعال و عمل کردن به فرمایشات رهبری، انسجام و همدلی قابل توجهی بین نیروهای ولایتمدار دیده می‌شود.

انتهای پیام/61002/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول