اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز عنوان کرد

حضور افراد با درآمد عادی در شمار انصراف‌دهندگان یارانه

فرماندار شیراز گفت: در شمار انصراف‌دهندگان از یارانه، افرادی با درآمدهای عادی نیز وجود دارند.

حضور افراد با درآمد عادی در شمار انصراف‌دهندگان یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، مصطفی امیری در بازدید معاون برنامه‌ریزی و اشتغال و مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در فرمانداری اظهار داشت: در این چند روز اقشار بسیاری انصراف خود از دریافت یارانه را به شیوه‌های مختلف اعلام کرده‌اند.

وی افزود: چند روزی که از آغاز ثبت‌نام یارانه‌ها گذشته اقشار مختلف مردم شیراز که در بخش‌های اقتصادی و مدیریتی شاغل بوده و حتی شهروند عادی هستند از طریق رسانه‌ها انصراف خود از ثبت‌نام یارانه را اعلام کرده‌اند.

امیری ادامه داد: انصراف از یارانه گامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولید به عنوان زیرساخت مهم اقتصاد مقاومتی، مدیران و کارکنان این فرمانداری نیز از ثبت‌نام یارانه انصراف دادند .

امیری تصریح کرد: از آنجا که اقتصاد مقاومتی بر پایه تولید استوار است و تقویت این اقتصاد با همیاری ملی می‌تواند در شکل‌گیری اقتصاد پویا موثر باشد با مجموعه مدیران و کارکنان این مجموعه اقدام به انصراف از ثبت‌نام یارانه کردیم.

وی بیان کرد: بی تردید تحقق منویات رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی می‌تواند در مقابله با تحریم‌های موجود علیه ایران اسلامی اثرگذار باشد.

انتهای پیام/2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول