اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تولید داخلی حمایت بیشتری انجام شود

استاندار البرز گفت: برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی باید از تولید داخلی بیش از گذشته حمایت کنیم.

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تولید داخلی حمایت بیشتری انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری بعد از ظهر امروز چند بازدید میدانی از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در بخش‌های صنعتی و همچنین درمانی و پزشکی داشت.

وی در نخستین بازدید خود با حضور در شرکت خودروسازی ایران اتومبیل از نزدیک با فعالیت‌ها و مشکلات این کارخانه آشنا شد.

وی در حاشیه بازدید از شرکت فوق در جمع خبرنگاران تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرموده و همچنین با فرمان اجرای اقتصادی مقاومتی، اهداف عالی نظام را ترسیم فرموده‌اند.

استاندار البرز تاکید کرد: برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی باید از تولید داخلی بیش از گذشته حمایت کنیم.

طاهری افزود: در استان البرز نیز برنامه‌های جدی برای حمایت از تولیدکنندگان و صنایع فعال داریم که امیدواریم با مشارکت و همراهی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها، این مهم محقق گردد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در بازدید از این واحد تولیدی مشکلاتی را شناسایی کردیم که با توجه به سابقه فعالیت کارخانه فوق و اهمیت آن، لذا لازم است که تدابیر ویژه و اساسی به منظور رفع موانع شناسایی شده، اندیشیده شود.

لازم به توضیح است، شرکت ایران اتومبیل که در ساخت و تولید انواع خودروهای ویژه فعالیت دارد و تاکنون بیش از 6 هزار دستگاه انواع خودروهای ویژه از جمله آمبولانس تولید کرده است.

بر اساس این گزارش، سید طاهر طاهری استاندار البرز پس از این بازدید یک برنامه کاری دیگر نیز داشت که مربوط به بازدید از 2 بیمارستان بود.

طاهری با حضور در بیمارستان‌های تخصصی اطفال مریم و دارالشفای خاتم الانبیاء (ص) از روند خدمات‌رسانی به مردم در این مراکز درمانی و پزشکی دیدن کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای فوق طی سخنانی با تأکید بر توسعه مراکز بهداشتی و درمانی استان البرز گفت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در استان در اولویت برنامه‌های کاری دولت قرار داشته و طرح‌هایی که در این زمینه داریم، باید هر چه سریع‌تر  نهایی و به بهره‌برداری برسد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در البرز افزود: علت این تاکید در تسریع کارها به دلیل اهمیت سلامت مردم و جامعه‌ است.

طاهری ادامه داد: رفع مشکلات و کمبودهای درمانی در استان البرز، نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است، لذا باید تدابیر اساسی برای ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها در البرز اندیشیده شود.

لازم به توضیح است، احداث بیمارستان و زایشگاه مادر و کودک مریم کرج در 7 طبقه و با بنای 7500 متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد تومان از سال 89 آغاز  و در اردیبهشت 92 با مجوز وزارتخانه بهداشت و درمان راه‌اندازی شده است.

این بیمارستان نخستین مرکز تخصصی مادران و کودکان در بخش خصوصی استان است و در حال حاضر با 34 تخت خواب فعالیت خود را انجام می‌دهد.

کلینیک، اتاق عمل، کودکان، زایشگاه، اورژانس، رادیولوژی، تریاژ و ... از دیگر بخش‌های این مرکز است.

پلی‌کلینک فوق تخصصی دارالشفاء خاتم انبیاء نیز از دیگر مراکز درمانی بود که استاندار البرز بعد از ظهر امروز از نزدیک با مشکلات آن آشنا شد.

زمین این بیمارستان نیز از 10 سال قبل خریداری و احداث آن به صورت تخصصی و فوق تخصصی در زمینی به مساحت حدود 440 متر مربع در 7 طبقه و زیربنای بیش از 2200 متر مربع، با هزینه بیش از دو و نیم میلیارد تومان در دست انجام است.

انتهای پیام/2302/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول