اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان خبر داد

تحولات جدی در زمینه آب و کشاورزی استان اصفهان

فرماندار اصفهان گفت: طی ماه‌های گذشته شاهد تحولات جدی در زمینه آب و کشاورزی این استان بوده‌ایم.

تحولات جدی در زمینه آب و کشاورزی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداری زیار به اشاره به اینکه شاهد تبدیل روستای زیار به شهر زیار هستیم، اظهار داشت: از شورای شهر زیار برای انتخاب شهردار قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه طی مدیریت جدید استان اصفهان، شاهد تحولات جدی در زمینه آب و کشاورزی بوده‌ایم، ادامه داد: اساس و زیرساخت‌ زاینده‌رود بر کاهش مشکلات کشاورزان تأکید دارد.

فرماندار اصفهان به بحث‌های گسترده و اقداماتی که منجر به سند 9 ماده‌ای کشاورزان شد، اشاره کرد و ادامه داد: کشاورزان با حضور در جلسات متعدد استانداری خواسته‌های خود را مطرح کردند.

کفیل ابراز داشت: این چهارمین شهری است که در سمت شرق اصفهان بهره‌برداری می‌شود و این در حالی است که 14 شهر در سمت شرق اصفهان وجود دارد که بیشترین شهرهای اصفهان در این منطقه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: شهر اصفهان با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت و شهر بهارستان با جمعیت 70 هزار نفر از جمله شهرهای اصفهان هستند و 12 شهر دیگر در اطراف اصفهان به خصوص شرق قرار دارد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه منطقه شرق اصفهان مردمی با روحیه جهادی دارد، اذعان داشت: با ایجاد شهرداری در منطقه زیار تحول بزرگی در این منطقه شکل گرفته است.

انتهای پیام/63012/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول