اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی صورت گرفت

کسب مقام نخست مسابقات قرآنی کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه موفق شده است تا در سه متوالی عنوان نخست مسابقات قرآنی را در میان 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور کسب کند.

کسب مقام نخست مسابقات قرآنی کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد حسین اعرابی ظهر امروز در جمع برترین‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است فرهنگی بالاتر از قرآن نداریم.

 وی با بیان اینکه  توجه به مقوله قرآن در امور زندگی در بسیاری از عرصه‌ها راهنمای روشن و گره‌گشای امور است تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق شده است تا در سه متوالی عنوان اول مسابقات قرآنی را در میان 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور کسب کند.

معاون امور فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم با اشاره ترویج فرهنگ قرآنی در میان جوانان و دانشجویان ابراز داشت: اگر مفاهیم قرآنی را درمیان قشر جوان کشور ترویج کنیم سد محکمی را در برابر بسیاری از مشکلات پیش روی جوامع امروزی ایجاد کرده‌‌ایم.

طاهره مازوچی خاطرنشان کرد: با الگو قرار دادن قرآن در امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق شده‌ایم تا در مسابقات کشوری عناوین برتر بی‌شماری را کسب کنیم.

وی از مهمترین طرح‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به برگزاری دوره‌های روخوانی و تجوید، مفاهیم قرآنی و طرح حفظ قرآن کریم با حضور کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره و عنوان کرد: به منظور ارزیابی سطح قرآنی دانشجویان هر ساله از دانشجویان جدیدالورود ارزیابی قرآنی صورت می‌گیرد.

وی متذکر شد: ثبت‌نام نوزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شده است که دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه نخست بیشترین ثبت‌نامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های پزشکی کشور را کسب کرده است.

در پایان این مراسم از افتخارآفرینان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور آیت‌الله عبدالنبی، نمازی نمینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان تجلیل شد.

انتهای پیام/63010/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول