اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 فروردین

مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار صیاد شیرازی بیرجند برگزار می‌شود

فرمانده ارشد نظامی آجا خراسان جنوبی گفت: به مناسبت 29 فروردین‌ماه روز ارتش، مراسم رژه با حضور نیروهای مسلح در بلوار صیاد شیرازی بیرجند برگزار می‌شود.

مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار صیاد شیرازی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قوام یوسفی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری گفت: به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

وی به برنامه‌های هفته ارتش در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و خانواده‌‌های آن‌ها در سراسر استان، دیدار نیروهای ارتشی با امام جمعه، عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مسئولان و آحاد مردم و حضور گسترده نیروهای مسلح به ویژه ارتش برای شرکت در نماز پر فیض جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ارشد نظامی آجا خراسان جنوبی یادآور شد: اعزام سخنران به مدارس، حضور در مساجد و در کنار مردم با معرفی ارتش به عنوان قشر خدمتگزار به مردم ولایت‌مدار، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، عیادت از بیماران مربوط به ارتش و آحاد مردم و سخنرانی روحانیون در مساجد، ادارات و مراسم‌های ویژه هفته ارتش با محوریت معرفی ارتش از دیگر برنامه‌های ویژه ارتش در خراسان جنوبی است.

یوسفی از برگزاری مسابقات فرهنگی در پادگان‌های ارتش خراسان جنوبی به مناسبت هفته ارتش خبر داد و افزود: همچنین در روز 29 فروردین‌ماه مردم به صورت رایگان می‌توانند توسط پزشکان ارتش خراسان جنوبی ویزیت شوند.

وی به برگزاری مراسم رژه در 29 فروردین‌ماه جاری اشاره کرد و افزود: این مراسم در خراسان جنوبی با حضور تمام نیروهای مسلح به ویژه ارتش در محل بلوار صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

فرمانده ارشد نظامی آجا خراسان جنوبی عنوان کرد: برابر آمایش سرزمین در آینده نه چندان دور خراسان جنوبی یکی از استان‌های مقتدر در بحث استقرار یگان‌های ارتش قرار می‌گیرد.

یوسفی تصریح کرد: بحث جایگاه و جانمایی یگان‌های قاین و نهبندان، محورسازی و مستندسازی آن صورت گرفته و ساخت پادگان‌ با پیگیری در حال انجام است.

وی ادامه داد: طراحی مربوط به سایت پادگان‌‌های قاین و نهبندان به پایان رسیده و با قرار گرفتن در ردیف بودجه سال 93 شاهد پیشرفت فیزیکی ساخت این پادگان‌ها هستیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا خراسان جنوبی ادامه داد: ساخت پادگان‌ نهبندان آغاز شده و سوله‌های اولیه به پایان رسیده و کارهای زیرسازی و پیاده کردن سایت در دست اجرا است.

یوسفی به پادگان ارتش در قاینات اشاره کرد و افزود: طراحی سایت این پادگان به پایان رسیده و امید است در سال‌جاری شاهد آغاز ساخت این پروژه باشیم.

وی عنوان کرد: اجرای راهبرد رزمایش پهبادی یکی از رویکردهای ارتش در سال‌جاری است.

فرمانده ارشد نظامی آجا خراسان جنوبی یادآور شد: اجرای نخستین مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای ارتش خراسان جنوبی در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/22481/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول