اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) صورت می‌گیرد

پیوند آسمانی 110 زوج جوان در آستان هلال ابن علی(ع)

مدیرعامل مؤسسه خیریه الزهرا(س) از برگزاری هفدهمین دوره جشن پیوند گل‌ها از سوی آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع) در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

پیوند آسمانی 110 زوج جوان در آستان هلال ابن علی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد اصغری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفدهمین جشن پیوند گل‌ها به همت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) و مؤسسه خیریه الزهرا(س) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشن که ساعت 17 روز شنبه 30 فروردین ماه در سالن اجتماعات سردار شهید عربیان برگزار می‌شود، 110 زوج جوان پیوند آسمانی خود را جشن می‌گیرند.

این عضو هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع) خاطر نشان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام علی ناصریان در خصوص اهمیت ازدواج و همسرداری، اجرای تواشیح توسط گروه همخوانی هلال منیر، مولودی‌خوانی و اجرای نمایش طنز از جمله برنامه‌های هفدهمین جشن پیوند گل‌ها است.

اصغری هدف از برگزاری این مراسم را تبیین الگویی دینی در زندگی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: زوج‌های جوان که از اول مهرماه تا 29 اسفند ماه 92 پیوند مقدس زناشویی خود را آغاز کرده‌اند می‌توانند جهت نام‌نویسی و شرکت در این جشن به دفتر اداری مالی آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی (ع) و یا مؤسسه خیریه الزهرا(س) آران و بیدگل مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم علاوه بر اهدای هدایا به زوج‌های به نام‌ها و القاب حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، همه زوج‌های جوان از تبرکی و هدایای ویژه حضرت محمد هلال(ع) بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل مؤسسه خیریه الزهرا(س)، قرعه‌کشی بین همه شرکت‌کنندگان و اهدای جوایز به نفرات برگزیده را از دیگر برنامه‌های این جشن آسمانی ذکر کرد و افزود: هدایای ویژه‌ای نیز برای زوج‌های جوان خدام افتخاری آستان مقدس هلال بن علی(ع) در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، گرفتن عکس یادگاری زوج‌های جوان بر سر سفره عقد و نیز زیارت مرقد مطهر حضرت هلال بن علی(ع) از جمله برنامه‌های پایانی این مراسم است.

اصغری در پایان متذکر شد: حرم مطهر حضرت محمدهلال ابن علی(ع)، نخستین و تنها بقعه‌ای است که در سطح استان اصفهان، جشن ازدواج زوج‌های جوان را در فعالیت‌های ثابت فرهنگی خود گنجانده است.

انتهای پیام/63009/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول