اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی اهم مسائل مدیریت شهری مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: قطار شهری، بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی از مهم‌ترین مسائل مدیریت شهری مشهد است که حل آنها نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی همه دستگاه‌ها دارد.

بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی اهم مسائل مدیریت شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رشیدیان در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد استقبال از بهار 93 شهرداری مشهد اظهار کرد: از همه مدیران و پرسنل شهرداری مشهد، برای تلاش بی‌وقفه در راستای استقبال شایسته از بهار و زائران نوروزی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: خدمت به زائران امام رضا(ع) یک فرهنگ فراگیر است که در سال جدید چشمگیرتر بوده و این روند باید در همه ایام سال ادامه یابد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به فضای همدلی موجود بین اعضای ستاد استقبال از بهار 93 افزود: همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد استقبال از بهار 93 در کنار عنایات امام رضا (ع) باعث ارائه خدمات مناسبی به زائران و مسافران شد که این روحیه باید تقویت شود.

رشیدیان تصریح کرد: ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی، بهمن‌ماه 92 و با حضور 12 معاونت که یکی از این معاونت‌ها شهرداری مشهد بود، فعالیت خود را آغاز کرد و در تمام استان، امور مربوط به استقبال از زائران و مسافران را به انجام رساند.

وی با اشاره به نقش شهرداری مشهد در رفع کولاک و برف جاده تربت حیدریه در روزهای اول سال عنوان کرد: کلانشهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران، در حال آماده شدن برای پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 است که باید زیرساخت‌های لازم مهیا شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: قطار شهری، بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی از مهم‌ترین مسائل مدیریت شهری مشهد است که حل آنها نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی همه دستگاه‌ها دارد.

رشیدیان معنای مدیریت جهادی در جبهه‌های جنگ را ایجاد فضا برای حضور مردم در صحنه دانست و افزود: در تفکر انقلابی و مدیریت جهادی فرهنگ و اقتصاد، باید فضا برای حضور و مشارکت مردم باز شود که این مهم در شهرداری مشهد که دومین اقتصاد شهرداری‌های کشور را داراست، اهمیت بیشتری می‌یابد.

وی اظهار کرد: با اینکه مشهد دارای شورای شهر خوب و درآمد بالاست و شهردار خوبی دارد که تجربیات ارزشمندی را با خود به مشهد آورده است، اما همه اینها باعث بی‌نیازی از مشارکت مردم نمی‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم مشکلات را به ما انتقال می‌دهند، عنوان کرد: باید از شهروندان برای بهبود شرایط زیست در شهر استفاده شود، چون ایده‌های خوبی به همراه بیان مشکلات از سوی مردم به من داده می‎شود که بسترهای مشارکت را باید فراهم کنیم.

رشیدیان هدفمندی یارانه‌ها را یک جراحی ضروری برای اقتصاد کشور دانست که باید نقاط مثبت آن تقویت و اشکالات آن رفع شود.

وی ادامه داد: این مرحله از هدفمندی یارانه‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که صدمه‌ای به مردم وارد نشود و از شهرداری مشهد هم تقاضا دارم تا طی دو ماه آینده هرگونه افزایش قیمت در خدمات خود را با هماهنگی ستاد تنظیم بازار انجام دهد تا قیمت‌ها کنترل شود.

انتهای پیام/2202/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول