اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ تأکید کرد

ضرورت توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در ساوجبلاغ

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی ظهر امروز در نشست با مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص مشکلات و کمبودهای مراکز درمانی و بهداشتی در ساوجبلاغ اظهار کرد: توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی در ساوجبلاغ یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که جمعیت این شهرستان رو به افزایش است لذا باید خدمات‌رسانی‌ها در این شهرستان به تناسب برسد.

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای اساسی برای توسعه خدمات درمانی در این شهرستان راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت است تا بتوانیم با جذب خیرین در این حوزه نیز موفق عمل کنیم.

در ادامه این مراسم حسین دلشاد رئیس مجمع خیرین سلامت استان البرز نیز طی سخنانی با اعلام این‌که در استان البرز با کمبود هزار و 120 تخت بیمارستانی مواجه هستیم، گفت: برای این‌که بتوانیم این کمبودها را برطرف کنیم نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار هستیم.

فرماندار ساوجبلاغ نیز در این جلسه با تأکید بر توسعه خدمات‌رسانی‌ها در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: برای این‌که بتوانیم گام‌های خود را به سمت توسعه مراکز درمانی و بهداشتی پیش ببریم باید به سمت جلب مشارکت‌های خیرین پیش برویم.

ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به در دست داشتن برنامه‌هایی برای تحقق اهداف مورد نظر افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین خدمات درمانی و بهداشتی را به حد مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/2302/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول