اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

طرح چگونگی نظارت بر پیگیری شعار سال و دغدغه رهبری تدوین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازرسی کل کشور، طرح چگونگی نظارت بر پیگیری شعار سال و دغدغه رهبری تدوین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و توسط بازرسی کل کشور پیگیری و بازرسی شود.

طرح چگونگی نظارت بر پیگیری شعار سال و دغدغه رهبری تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه به همراه دیگر مدیران این اداره کل با حضور در دفتر مدیرکل بازرسی استان قم با محمود صلبی دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار بر ضرورت تحقق مدیریت جهادی با همکاری این دو نهاد تأکید کرد و افزود: برای تحقق فرهنگ و مدیریت جهادی و تسهیل فرآیندها برای رسیدن به این امر، باید نگاه‌ها تغییر کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه باید نگاه به پست‌ها و مسئولیت‌ها با نگاه امانت باشد، ادامه داد: مسئولان با مدیریت جهادی می‌توانند این امانت را به درستی به سرانجام برسانند.

وی اظهار کرد: امیدواریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اداره کل بازرسی استان در راستای تحقق شعار سال به ویژه مدیریت جهادی در استان تعامل مناسبی داشته باشند.

ایزدپناه گفت: اینکه مقام معظم رهبری گفته‌اند شعار حماسه اقتصادی چندان موفق نبوده است دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه تحلیل و بررسی کرده و علل آن را پی‌جویی کنند.

وی افزود: خوب است با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازرسی کل کشور، طرح چگونگی نظارت بر پیگیری شعار سال و دغدغه رهبری تدوین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و توسط بازرسی کل کشور پیگیری و بازرسی شود.

معاون سابق قوه قضائیه ضمن توجه قراردادن ماموریت‌های بازرسی کل کشور اظهار داشت: مناسب است در ماه‌های آخر سال جشنواره‌ای با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازرسی کل کشور، وزارت کشور و همچنین وزارتخانه‌های مسئول برگزار شده و از دستگاه‌هایی که در تحقق شعار سال موفق بوده‌اند، تجلیل شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان به مدیرکل بازرسی استان پیشنهاد داد تا برآیند و نتایج گزارش بازرسی‌ها برای مدیران استان ارسال شود تا مدیران دستگاه‌های اجرایی قم با آسیب‌ها، تهدیدها و همچنین نقاط قوت‌ها آشنا شوند.

محمود صلبی توجه مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ را در نامگذاری سال جاری مورد توجه قرار داد و گفت: پس از این نامگذاری، انتظارات از فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر شده است اما همراه با این نهاد لازم است تمام نهادها برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

مدیرکل بازرسی استان قم با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید امانت‌دار مسئولیت سپرده‌شده به ایشان باشند، اضافه کرد: نهادی خواهد توانست در راستای تحقق شعار سال پیش‌ برود و موفق باشد که مدیری فرهنگی و جهادی داشته باشد.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول