اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر دریادار سیاری:

دسترسی به آب‌های آزاد ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دسترسی و برقراری امنیت در آب‌های آزاد یکی از ظرفیت‌های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

دسترسی به آب‌های آزاد ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیردریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه نیروی دریایی در این شهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان و تبریک سال جدید اظهار کرد: امیدواریم سال جدید برای ایران عزیز پررونق باشد.

وی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: پایمردی دریاداران و ادامه دهندگان راه شهدا را تبریک می‌گویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: روز 26 فروردین نیروی دریایی رویارویی مستقیم با دشمن پیدا کرد و مردان این نیرو در ناوشکن سهند و جوشن مردانه جنگیدند و به شهادت رسیدند و نشان دادند که از هیچ ابرقدرتی واهمه نداریم.

وی این نبرد دریادلان را نشانه اقتدار یک ملت دانست و تصریح کرد: باید این موضوع برای آیندگان بیشتر نمایان شود.

سیاری عملکرد آموزش تخصص‌های دریایی رشت را در امر آموزش موفق دانست و تصریح کرد: سال گذشته عملیات‌ها را پیش بردیم و امیدواریم امسال نیز این مرکز موفقیت بیشتری داشته باشد.

وی به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در سال گذشته مطرح بود و این موضوع مورد توجه خاص توسط رهبری قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: دشمن برای جلوگیری از رشد انقلاب اقدام‌هایی مانند ترور، درگیری‌های قومی، جدایی‌طلبی، هشت سال جنگ و... انجام داده است و در اقدام‌های مذکور به نتیجه‌ای نرسیده است و در واقع دشمن می‌خواهد از طریق اقتصاد و جنگ نرم به اهداف خود برسد.

سیاری گفت: اقتصاد مقاومتی باید به قدری قوی شود و خودکفایی و پایه‌های اقتصادی به جایی برسد که در مقابل دشمن پیروز شویم و این جزو توانمندی‌های ما است.

وی یکی از ظرفیت‌های مقابله با دشمن طبق فرمایش رهبری را دسترسی به آب‌های آزاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط در فرهنگ ماست و قشر جوان امروز مورد تهاجم فرهنگی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: باید در اقتصاد قوی شویم و مراقب باشیم دشمن در افکار ما تسلط پیدا نکند و پیش از پیش تلاش کنیم.

وی رسیدن به اقتصاد مقاومتی و موفقیت در فرهنگ را نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی نامید و خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و ما سربازان ولایت باید پیشرو در انجام پیام اقتصاد و فرهنگ و همگام با مردم باشیم.

انتهای پیام/2300/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول