اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل خبر داد

برگزاری کلاس‌های دائمی در حوزه هنری اردبیل

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل گفت: حوزه هنری اردبیل در یک فعالیت چشمگیر اقدام به برگزاری کلاس‌‌های دائمی آموزش آواز آذری، کارگاه داستان‌نویسی و شعر و شعر آیینی و کلاس‌های آموزش ردیف‌های آواز سنتی و مداحی کرده است.

برگزاری کلاس‌های دائمی در حوزه هنری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، عبدالرحمن مجرد اظهار داشت: در سال گذشته 583 هنرجو در قالب 453 جلسه تشکیل شده در رشته‌های مختلف هنری در این مرکز آموزش دیده‌اند.

وی یادآور شد: اغلب گروه سنی شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی این مرکز را جوانان 13 تا 23 سال تشکیل می دهند.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل گفت: آموزش‌های مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل طیف وسیعی از هنرجویان و علاقه‌مندان را در برمی‌گیرد به گونه‌ای که در بین هنرجویان این مرکز، کم سن و سال‌ترین فرد حدود 4 سال و مسن‌ترین هنرجو 78 سال سن دارد.

مجرد تصریح کرد: حوزه هنری استان اردبیل طبق فصول گذشته در آغاز سال 93 از علاقه‌مندان برای دوره های آموزشی ترم بهار این مرکز در رشته‌های مختلف هنری ثبت نام می‌کند.

این مسئول با اشاره به کلاس‌های دائمی که در این مرکز برگزار می‌شود، بیان داشت: حوزه هنری استان اردبیل در یک فعالیت چشمگیر اقدام به برگزاری کلاس‌های دائمی از جمله کلاس آموزش آواز آذری، کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه شعر و شعر آیینی و کلاس‌های آموزش ردیف‌های آواز سنتی و مداحی کرده است.

وی تاکید کرد: کلاس آموزش آواز آذری با مدیریت مهدی حمزه‌زاده و کارگاه داستان‌نویسی با مدیریت رضا کاظمی بعد از ظهر روزهای دوشنبه هر هفته در این مرکز دایر است.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل افزود: همچنین کارگاه شعر و شعر آیینی با مدیریت شهریار نعمتی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در این مرکز برگزار می‌شود.

اسحاقی گفت: کلاس‌های آموزش ردیف‌های آواز سنتی و مداحی با مدیریت محمدعلی احدی نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته پذیرای علاقه‌مندان این رشته‌ها است.

وی تصریح کرد: کلاس‌های آموزش نقاشی، طراحی، خوشنویسی، نگارگری، عکاسی، هنرهای نمایشی، کاریکاتور و موسیقی از دیگر دوره‌های آموزشی این مرکز است که پذیرای علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حوزه هنری استان می‌توانند به آدرس سایت این مرکز www.artardabil.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 2243000 مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/62007/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول