اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال 92 صورت گرفت

رشد اشتغال‌زایی 246 درصدی در بخش حمل و نقل خراسان‌جنوبی

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی گفت: باپیگیری انجام شده میزان اشتغال ایجاد شده در بخش حمل و نقل برون شهری تا پایان سال 92 به میزان 246 درصد رشد نسبت به میزان تعهد شده داشته است.

رشد اشتغال‌زایی 246 درصدی در بخش حمل و نقل خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی، ابراهیم نصری اظهار داشت: در سال 92 میزان اشتغال تعهد شده توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان 180 نفر بوده که با تلاش همکاران و بخش خصوصی تحت پوشش تا پایان سال92 تعداد 443 نفر اشتغال دائم ایجاد شده است که رتبه دو در استان را این اداره کل به خود اختصاص د‌اده است.

وی تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده بدون پرداخت تسهیلات و منابع دولتی بوده و بصورت 100 درصد توسط بخش خصوصی بوده است.

جابجایی بالغ بر 3.5 میلیون تن کالا در سال 92

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: مقدار 3 میلیون و 529 هزار و 207 تن کالا با انجام 258 هزار و 583 سفر در سال 92 جابجا شده است که این رقم نسبت به مدت سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

محمدمهدی حسینی ادامه داد: در استان خراسان جنوبی تعداد 54 شرکت حمل و نقل داخلی کالا فعالیت می‌کنند که وظیفه حمل و نقل کالای استان را بر عهده دارند که از این تعداد 47 شرکت حمل و نقل داخلی، چهار شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و سه شعبه حمل و نقل در استان است.

وی افزود: بیشترین تناژ کالاهای جابجا شده در استان سیمان، سنگ سنگبری و زغال‌سنگ می‌باشد و این کالاها به مقاصد اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، هرمزگان و بندر عباس حمل شده است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول