اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران:

روزانه یک‌هزار نفر به کتابخانه‌های گچساران مراجعه می‌کنند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: روزانه به صورت میانگین یک‌هزار نفر به کتابخانه‌های گچساران مراجعه می‌کنند.

روزانه یک‌هزار نفر به کتابخانه‌های گچساران مراجعه می‌کنند

سید فاضل شکرالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: تلاش ما در جهت بالا بردن سطح میزان مطالعه مردم اعم از باسواد و بی‌سواد بوده که در این راستا با تقسیم‌بندی مراجعه‌کنندگان به گروه دائم و ارباب‌رجوع خدمات لازم را خواهیم داد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران با بیان این‌که مراجعه‌کنندگان دائم همان اعضای فعال دارای کارت عضویت بوده و ارباب رجوع عضو کتابخانه نیست و در صورت مراجعه در حد امکان راهنمایی و خدمات دریافت خواهند کرد، افزود: تلاش بر این است که تعداد اعضای فعال عضو کتابخانه‌های شهرستان را در سال جاری با تشویق از راه‌های مختلف حتی در حد مطالعه روزنامه افزایش داده که برقراری ایستگاه مطالعه در اماکن پرتردد شهر نشان بر اهمیت این کار دارد.

وی از راه‌اندازی سایت کتاب من در این شهرستان خبر داد و گفت: مراجعه‌کنندگان در صورتی که نتوانند کتاب مورد نیاز خود را در کتابخانه‌های ما پیدا کنند، می‌توانند با ورود به این سایت کتاب مورد نظر را به صورت رایگان دریافت کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران از طرح کتاب من به عنوان طرح پاسخ یاد کرد و گفت: کسانی می‌توانند از این سایت استفاده کنند که کارت عضویت کتابخانه داشته و از مشتریان دائم باشند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، تصریح کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اقدام به برگزاری دو کانون، فرهنگی ادبی و کانون شاهنامه شناسی کرده است.

شکرالله‌زاده با اشاره به فعالیت دو کانون ابراز کرد: کانون فرهنگی ادبی، ادبیات به بحث و بررسی نقد کتاب با حضور اساتید برجسته دانشگاه و کانون شاهنامه‌نویسی هم که از نام آن رسالتش معلوم است هفته‌ای دو بار برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه به صورت میانگین یک هزار مراجعه‌کننده به کتابخانه‌های این شهرستان جهت مطالعه و استفاده از کتابها در این کتابخانه‌ها حضور می‌یابند.

انتهای پیام/82019/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول