اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای حمایت از بیماران خاص کرمانشاه عنوان کرد

آغاز به کار دفتر حمایت از بیماران صعب‌العلاج کرمانشاهی در تهران

مسئول شورای هماهنگی حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا بیماران را در تهران جا نگذاریم و دفتر حمایت از بیماران صعب‌العلاج کرمانشاهی در تهران کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار دفتر حمایت از بیماران صعب‌العلاج کرمانشاهی در تهران

حسین بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برخی از بیماران در کرمانشاه برای ادامه روند درمانی به تهران می‌روند و هنگامی یک بیمار از شهر خود به تهران می‌رود که هزینه زیادی برای درمان خود متقبل شده است.

بیگلری ادامه داد: بیماران در ورود به تهران با مشکلاتی مواجه می‌شوند و نیاز به صرف هزینه‌های زیادی دارند و علاوه بر این موارد، اغلب احساس غربت زیادی دارند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفت تا بیماران کرمانشاهی را در تهران جا نگذاریم و بالاخره از 6 ماه پیش رفته رفته دفتر حمایت از بیماران صعب‌العلاج کرمانشاهی در تهران کار خود را آغاز کرد.

به گفته مسئول شورای هماهنگی حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج استان کرمانشاه، معرفی به پزشک، اسکان، تهیه دارو و ترخیص از بیمارستان بیمارانی که مشکل مالی دارند با رایزنی با افراد خیر در این دفتر انجام می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: بیمارانی که از تهران با آمبولانس به کرمانشاه منتقل می‌شوند، باید پول زیادی بپردازند که در حال تدارک آمبولانس با نرخ ارزان از طریق رایزنی با مراکز امدادی هستیم.

بیگلری با بیان اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها مسئول شورای هماهنگی حمایت از بیماران خاص می‌شوند، گفت: فرمانداری‌ها هماهنگی لازم برای اعزام بیماران به تهران را انجام می‌دهند.

37 هزار بیمار صعب‌العلاج کرمانشاهی نیاز به کمک افراد خیر دارند

وی از شناسایی 36 هزار و 786 بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: بیشترین میزان این بیماران را افراد دیابتی تشکیل می‌دهند.

مسئول شورای هماهنگی حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج استان کرمانشاه افزود: انجمن‌های حمایت از بیماران دیابت، سرطان، هموفیلی، تالاسمی، کلیوی و دفتر شورای هماهنگی حمایت از بیماران خاص واحد خواهران فعال هستند.

بیگلری خاطرنشان کرد: دولت حمایت‌هایی را از این بیماران انجام می‌دهد، اما هزینه‌های درمان بسیار سنگین است و بیماران نیازمند کمک مادی و معنوی مردم و افراد دلسوز و خیر هستند.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول