اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال ‌احمر خراسان شمالی:

ستاد برگزاری هفته هلال احمر در خراسان شمالی تشکیل شد

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال ‌احمر خراسان شمالی گفت: ستاد برگزاری هفته هلال احمر در این استان زیر نظر مدیرعامل این جمعیت آغاز به کار کرد.

ستاد برگزاری هفته هلال احمر در خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال ‌احمر خراسان شمالی، سید یحیی هاشمی‌نژاد اظهار کرد: این ستاد برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های هفته هلال احمر را به عهده خواهد داشت.

وی افزود: این ستاد علاوه بر اطلاع‌رسانی از عملکرد یک ساله جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، برنامه‌های کاربردی ویژه هفته هلال احمر را (از 18 تا 24 اردیبهشت ماه) در حوزه‌های امدادی، فرهنگی، فعالیت‌های داوطلبانه آموزشی، بهداشت و درمان و ... برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

هاشمی‌نژاد گفت: شهدای امدادگر هلال احمر اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند و در این هفته نسبت به بزرگداشت مقام آنان نیز اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد برگزاری هفته هلال احمر استان هفت کمیته اجرایی دارد که برنامه‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی را اجرا خواهد کرد.

دبیر ستاد برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های هفته هلال احمر خراسان شمالی همچنین از تهیه و پخش پنج برنامه ویژه تلویزیونی با عنوان فرشتگان نجات از سیمای خراسان شمالی خبر داد و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد نیز سعی خواهد کرد تا از ظرفیت سایر برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ، خبرگزاری‌ها و مطبوعات نیز به صورت مطلوب بهره‌برداری کند.

به گزارش فارس، هفته هلال احمر از 18 اردیبهشت ماه (روز صلیب سرخ جهانی) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول