اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کربلای بسطام:

اقتصاد و فرهنگ در برنامه‌های نظام صالحین تبیین شود

فرمانده بسیج کربلای بسطام گفت: اقتصاد و فرهنگ با توجه به نظام صالحین و اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌ها تبیین و تشریح شود.

اقتصاد و فرهنگ در برنامه‌های نظام صالحین تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ولی‌الله غلامی صبح امروز در نخستین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات کربلای بسطام که در این شهر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برنامه‌های سال 93 سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اولویت‌های بسیج در موضوعات نظام صالحین، شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه و عمل قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به نام‏گذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بسیج باید به رسالت خود در تبیین و تشریح این موضوع در جامعه تلاش کند.

فرمانده بسیج کربلای بسطام خاطر نشان کرد: پایگاه‌های بسیج باید به عنوان تشکل‏های مردم‏نهاد مؤثر در جامعه تلاش کنند تا مؤلفه‌های فرهنگ و اقتصاد اسلامی در جامعه تبیین شود.

وی تصریح کرد: توجه بسیج به منویات رهبر انقلاب با توجه به رسالت آن سرلوحه کارهای بسیج است و باید فرماندهان پایگاه‌ها با توجه به اولویت‌ها برنامه‌ها را اجرا کنند.

غلامی با بیان اینکه نیروی عظیم بسیج در حلقه‌های صالحین به عنوان پشتوانه‌ای برای نظام و اسلام است، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی و نظم و انسجام بتوانیم از این نیروی عظیم مردمی بهره‌برداری و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کنیم.

فرمانده بسیج کربلای بسطام بیان کرد: اقتصاد و فرهنگ با توجه به نظام صالحین و اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های بسیج تبیین و تشریح می‌شود و همه باید بدان‏ها توجه خاص کنند.

وی تأکید کرد: دشمنان به خیال خام خود فشارها را در حوزه فرهنگ و اقتصاد بیشتر کرده‌اند و تلاش می‌کنند در این دو حوزه ما را به عقب برانند؛ اما هوشیاری رهبر انقلاب و توجه مردم، آنها را در کار خود ناکام خواهد گذاشت.

در این جلسه، فرماندهان پایگاه‌های بسیج بسطام نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های سال 92 خود بر اجرای برنامه‌های منسجم و تأثیرگذار در سال 93 بر مبنای اولویت‌های بسیج تأکید کردند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول