اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بادرود خبر داد

بهره‌برداری از 3 مجموعه بازی کودکانه پلی‌اتیلن و استاندارد در بادرود

شهردار بادرود گفت: بهره‌برداری از سه مجموعه بازی کودکانه پلی‌اتیلن و استاندارد در سه پارک شهر بادرود در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

بهره‌برداری از 3 مجموعه بازی کودکانه پلی‌اتیلن و استاندارد در بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مجید صفاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بادرود اظهار کرد: این سه مجموعه بازی خریداری و به زودی در پارک‌شهر، بوستان تخت پادشا و پارک اندیشه آزادگان نصب و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود:‌ برای خرید این سه مجموعه بازی مبلغ 500 میلیون ریال هزینه که از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

شهردار بادرود تصریح کرد: وسایل بازی خریداری شده پلی‌اتیلن و استاندارد بوده و با توجه به مصوبه‌های کمیته راهبری جامعه ایمن در خصوص ایمن‌سازی محیط بازی کودکان در سطح شهر و فضای بازی در پارک‌ها، شهرداری اقدام به خرید و نصب این اسباب‌بازی‌ها کرده است.

وی همچنین از لکه‌گیری و آسفالت برخی از معابر سطح شهر بادرود خبر داد و گفت: در راستای نوسازی و زیباسازی شهر و با توجه به وضعیت نامطلوب، آسفالت برخی از معابر سطح شهر و با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه‌ها و خیابان‌ها با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری آغاز شده است.

صفاری اضافه کرد: در راستای اقدامات مدیریت شهری و با هدف بهبود تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان، واحد خدمات شهری شهرداری بادرود کار بهسازی و لکه‌گیری آسفالت را از هفته گذشته آغاز کرد.

وی ادامه داد: بهسازی و لکه‌گیری آسفالت مابقی معابر و کوچه‌های سطح شهر نیز در دست انجام است که به زودی به اتمام خواهند رسید.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول