اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد

ساخت تولید انبوه مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از ساخت و تولید انبوه مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی و قیمت تمام شده برای گروه‌های کم‌درآمد توسط این نهاد خبر داد.

ساخت تولید انبوه مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان

محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی گیلان اظهار کرد: پیشگیری از تخریب مسکن روستایی بر اثر سوانح قهری از جمله هدف طرح مذکور است.

وی تمرکز سرمایه‌گذاری دولتی در روستاهای مستعد، توزیع عادلانه اعتبارات بخش مسکن شهری و روستایی و ترویج مقاوم‌سازی را از دیگر اهداف طرح بهسازی عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی، تشکیل و آموزش الگوی ساخت مسکن اقتصادی از جمله اهداف طرح بهسازی مسکن روستایی است.

وی از پرداخت تسهیلات بهسازی به صاحبان مسکن روستایی گیلان خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد 9 هزار و 560 واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر یک‌هزار و 195 میلیارد ریال زیرپوشش تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی قرار گرفته است.

اکبرزاده درباره بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد 921 واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر 27 میلیارد ریال زیرپوشش تسهیلات حوادث قرار گرفته است.

وی به طرح مسکن شهری اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تولید انبوه مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی و مسکن با قیمت تمام شده برای گروه‌های کم‌در‌آمد را در دستور کار قرار دارد.

این مسئول هدف نهایی تامین مسکن برای اقشار کم‌در‌آمد را مناسب با وضعیت اقتصادی خانواده‌ها دانست و متذکر شد: مجموع پروژه در دست اجرای مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان 40 واحد در کوی البرز شهر رشت است.

وی از اتمام پروژه مسکن شهری گیلان خبر داد و متذکر شد: این پروژه در مرحله واگذاری به متقاضیان است.

انتهای پیام/2300/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول