اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به کوهنوردان دماوندی

فرماندار شهرستان دماوند گفت: برای کمک به کوهنوردان دماوندی از تمام ظرفیت‌های این شهرستان استفاده می‌شود.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به کوهنوردان دماوندی

ناصر محمودی‌فرد در حاشیه استقبال از فاتحان قله 6 هزار و 180 متری آیلندپیک در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، ضمن تبریک به سه کوهنورد دماوندی اظهار داشت: شهرستان دماوند جزو شهرستان‌های کم‌جمعیت در استان تهران محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با وجود این موضوع، دماوند در حوزه‌های ورزشی بسیار خوب درخشیده است و در صحنه‌های جهانی، حوزه‌های مختلفی داریم که ورزشکاران دماوندی، مقام‌های قابل طرحی را کسب کردند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه همه مسئولان وظیفه حمایت از ورزشکاران را بر عهده دارند، گفت: نه تنها مسئولان ورزشی، بلکه سایر کسانی که می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند، وظیفه دارند به ورزشکاران کمک کنند.

محمودی‌فرد با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های شهرستان دماوند برای کمک به کوهنوردان استفاده شده است، افزود: توانستیم بخشی از هزینه‌های کوهنوردان دماوندی را توسط اسپانسرها تأمین کنیم.

وی ادامه داد: مقام این ورزشکاران، جهانی است و این افتخاری برای کشور به خصوص شهرستان دماوند محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه افتخارات ورزشکاران متعلق به خود آنان نیست، تصریح کرد: کسب افتخار توسط کوهنوردان و ورزشکاران متعلق به همه مردم ایران است.

وی با بیان اینکه در بحث هزینه‌ها محدودیت‌هایی وجود داشته است، افزود: به سهم خودمان توانستیم در خارج از اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند کمک و پشتیبانی کنیم.

محمودی‌فرد کمک به ورزشکاران را عامل ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های بیشتر آنان دانست و اظهار کرد: این کمک‌ها کافی نیست و انتظارات بیشتری در این زمینه داریم.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار کرد: این کمک‌ها برای ورزشکاران کافی نیست و انتظارات بیشتری در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش تنها فوتبال نیست، گفت: رشته‌های ورزشی زیادی داریم که بارها شاهد این بودیم که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف ملی و جهانی برافراشته کرده‌اند و امروز باید مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول