اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت صورت گرفت

برپایی پایگاه آموزش سلامت و پایش قند و فشار خون در جنوب تهران

پایگاه آموزش سلامت و پایش قند و فشار خون در شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران (جنوب تهران) برپا شد.

برپایی پایگاه آموزش سلامت و پایش قند و فشار خون در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران، مرتضی میرآبادی از برپایی پایگاه آموزش سلامت و پایش قند و فشار خون در جنوب تهران خبر داد و گفت: فشار خون و قند خون از بیماری‌های خطرناکی است که به‌صورت خاموش سلامت مردم و شهروندان را تهدید می‌کند و بنا به اعلام مسئولان بهداشتی کشور، فشار خون سومین عامل مرگ و میر در ایران است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران (جنوب تهران) افزود: فرا رسیدن روز جهانی بهداشت و هفته سلامت با شعار «یک عمر سلامتی با خودمراقبتی» فرصت مغتنمی شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این هفته در راستای ارتقای سلامت کارکنان شرکت اقدامی عملی انجام دهیم بنابراین با مشارکت جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری، پایگاه آموزش سلامت و پایش قند و فشار خون با هدف شناسایی و غربالگری کارکنان در سطح شرکت برپا شد.

وی، مدت زمان برگزاری این طرح را پنج روز اعلام کرد و متذکر شد: کارکنان شرکت در این طرح علاوه بر سنجش سلامت و پایش میزان قند و فشار خون با حضور در کلاس‌های آموزشی ضمن آشنایی با بیماری قند و فشار خون، روش‌های پیشگیری و درمان این بیماری‌ها را فرا گرفتند.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول