اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان امسال به میزبانی مازندران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان، قاسم عزیززاده گرجی اظهار داشت: همزمان با یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان در استان، این کانون برای نخستین بار نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان را برگزار می‌کند.

وی افزود: 20 غرفه با حضور 26 نشریه تخصصی و صاحب نام کشور در حوزه کودک و نوجوان از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در محل اداره کل این کانون میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها است.

عزیززاده تصریح کرد: در پایان چهارمین روز برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان کشوری، استانی و چهره‌های ملی مطبوعات کودک و نوجوان، در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌شود.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه خانواده‌ها و فرزندان به صورت متمرکز با تولید رسانه‌ای حوزه کودک و نوجوان آشنا می‌شوند، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را ترغیب‌سازی خانواده‌ها و فرزندان آنها به فرهنگ مطالعه مفید و آشنایی با نشریات تخصصی این حوزه دانست.

این مسئول اظهار داشت: کانون پرورش فکری می‌خواهد با تجمیع این نشریات در یک فضای نمایشگاهی و تخصصی، زمینه آشنایی و تبادل نظر دوسویه نشریات و مخاطبان را فراهم آورده تا بستر‌های توسعه فکری و فرهنگی کودکان و نوجوان افزایش یابد.

وی با اعلام اینکه تبلیغ نشریات کودک و نوجوان برای گروه هدف خود در فضایی غیر از تهران از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: در سالی که مزین به شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است باید زمینه‌های علمی و جهادی توسعه فرهنگی را در جامعه به نحو مطلوب و موثر بیش از گذشته فراهم کرد.

به گزارش فارس، نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12 و بعداز ظهرها از ساعت 14 تا 18 به نشانی ساری خیابان امیر مازندرانی، خیابان رودکی(شهبند)، جنب بوستان سنگ، مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول