اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

برنامه‌ریزی اداره کل ارشاد قم برای اجرای حدود 90 برنامه فرهنگی هنری

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل در سال 93 بین 80 تا 100 برنامه فرهنگی هنری را برنامه‌ریزی کرده است.

برنامه‌ریزی اداره کل ارشاد قم برای اجرای حدود 90 برنامه فرهنگی هنری

حامد حجتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برنامه‌ریزی و طراحی حدود 90 برنامه فرهنگی هنری برای سال 93 خبر داد و گفت: با توجه به رویکرد و عنوان سال و توجه مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ، برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری را برای سال جاری در دست اجرا داریم که با توان انجمن‌ها، موسسات و مراکز مرتبط انجام خواهند شد.

وی در خصوص شعار سال یعنی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد: با عزم ملی و مشارکت همگانی و با مدیریت جهادی فعالیت‌های فرهنگی هنری به کمک اقتصاد خواهیم رفت که در این صورت در اقتصاد فرهنگ استان نیز جهشی اتفاق خواهد افتاد.

حجتی از برون‌سپاری طرح‌ها و برنامه‌های این اداره کل در سال جاری خبر داد و افزود: برای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص به‌کارگیری عزم ملی، در نظر داریم در سال جاری برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره کل همچون جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و... را توسط مراکز و نهادهای خصوصی اجرایی کنیم.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزایش نقش هدایتی و نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از اهداف اصلی این اداره کل دانست و در ادامه به تشریح فواید و اثرات این برون‌سپاری‌ها پرداخت و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره کل توسط موسسات، توجه به توان این مراکز در اجرای برنامه‌های کلان فرهنگی استان است.

وی کارکرد موسسات بزرگ قم را عموماً کشوری و بین‌المللی عنوان کرد و اظهار داشت: با استفاده از برون‌سپاری برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به‌کارگیری این مراکز، توجه موسسات فرهنگی بزرگ استان به مسائل اختصاصی فرهنگ قم بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول