اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار اردبیل:

هفته معلم در شأن و جایگاه این قشر برگزار شود

فرماندار اردبیل گفت: هفته معلم که تکریم ایثارگری‌های معلمان فداکار و پرتلاش است باید به بهترین شکل و در شأن آنها برگزار شود.

هفته معلم در شأن و جایگاه این قشر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل جواد زنجانی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی با تلاش آموزش و پرورش استان شاهد اسکان مسافران نوروزی و خانواده‌های فرهنگی به بهترین شکل در استان اردبیل بودیم که این کار با تدبیر ویژه انجام شد.

وی تصریح کرد: شأن، جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان باید در مرتبه بالا در جامعه باشد چون اساس و پایه هر کشوری آموزش و پرورش و تربیت انسان‌های فرهیخته و دلسوز برای جامعه است.

فرماندار اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم از برنامه‌های متنوع در مورد گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم خبر داد و خاطر نشان کرد: یادواره شهدای فرهنگی همزمان با هفته معلم 12 اردیبهشت برگزار می‌شود.

زنجانی بر اجرای طرح‌های ابتکاری و استفاده از نظرات دانش‌آموزان و معلمان خاص در برنامه‌ریزی‌های مختلف آموزش و پرورش تأکید کرد و ادامه داد: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان به جایگاه خوبی نیز در رشته‌های مختلف و قبولی کنکور دست یافت.

وی خواستار مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته معلم شد و اضافه کرد: باید جایگاه علمی و شأن آموزش و پرورش به هر نحوه ممکن تقویت شود.

زنجانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌در این باره همه دستگاه‌های مسئول باید در حد توان خود آموزش و پرورش را یاری کنند و این نباشد که معلمان برای گرامیداشت روز خودشان مراسم برگزار کنند بلکه باید سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های غیر آموزشی در تکریم شأن و جایگاه واقعی معلمان انجام وظیفه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای آموزش و پرورش اردبیل از تعمیر و تجهیز مدارس با اولویت‌بندی‌ها و ضروریات خبر داد و افزود: در تعمیر و تجهیز مدارس مناطق محروم و روستاها باید توجه بیشتر انجام شده و فرمانداری مسئله سلامت و بهداشت مدارس روستایی و احیای شعار بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه است را به جد دنبال کنند.

در این جلسه دستگاه‌های عضو شورای آموزش و پرورش از برنامه‌های مختلف خود به ویژه در حوزه برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با محوریت گرامیداشت هفته معلم گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول