اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

نقش مادران شهید در انقلاب با هیچ قشری قابل مقایسه نیست

امام جمعه قیدار گفت: نقش مادران و همسران شهید با نقش هیچ قشر و گروهی در انقلاب قابل مقایسه نیست فقط نقش آنها را با نقش شهدا می‌توان مقایسه کرد.

نقش مادران شهید در انقلاب با هیچ قشری قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی طالبی عصر امروز در جمع خانواده‌های شهدا اظهار داشت: اسلام دستور به حفظ ارزش‌ها و شعائر الهی داده و حفظ شعائر الهی را از ویژگی‌های متقین قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت از بالاترین ارزش‌ها و شعائر الهی است، گفت: نقش مادران و همسران شهید با نقش هیچ قشر و گروهی در انقلاب قابل مقایسه نیست فقط نقش آنها را با نقش شهدا می‌توان مقایسه کرد.

امام جمعه قیدار به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد و نام شهدا اشاره و گفت: همسران و مادران شهدا نقش بسیار بزرگی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کردند و امنیت امروز ما مدیون ایثارگری‌های آنان است.

این مسئول با بیان اینکه باید قدردان خانواده‌ها و همسران شهدا باشیم، ادامه داد: امروز ایران اسلامی به دلیل ایثار و ازخودگذشتگی فرزندان و همسران شهدا در امنیت و آسایش است.

طالبی با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و آرامش باشیم، تصریح کرد: کشورمان امروز در سایه ایثار فرزندان این آب و خاک در آرامش و آسایش است.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول