اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

رقابت بین نانوایان کیفیت نان را بالا می‌برد

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان و نظارت و کنترل در این حوزه به کیفیت بالای نان تولید شده کمک می‌کند.

رقابت بین نانوایان کیفیت نان را بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، محمد باقر بهشتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کیفیت آرد و نان در اردبیل بر ضرورت پیگیری مشکلات و تشدید نظارت و کنترل بر امور آرد و نان در استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نان به عنوان غذای اصلی سفره‌های مردم است، بایستی نظارت و کنترل از سوی دست‌اندرکاران امر در نحوه پخت و پز و کم و کیف نان تولیدی و توزیع آن از نانوایان به صورت جدی دنبال شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: برای رعایت حقوق مردم و تهیه نان مناسب و با کیفیت باید تمام دستگاه‌های متولی در امر تولید و توزیع نان از مبدأ که همان تهیه گندم و آرد است تا پخت نان در تمام فرآیند کاری به وظایف خود به نحوه مطلوب عمل کرده و با برنامه‌ریزی دقیق در جهت کاهش مشکلات در این حوزه گام‌های مؤثرتری بردارند.

بهشتی آموزش متصدیان نانوایی را در کیفیت پخت و پز نان، ساماندهی اتحادیه نانوایی و واقعی کردن قیمت‌های انواع نان تولیدی در استان را مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه آموزش نقش مهم و تعیین‌کننده در بهبود و ارتقای کیفیت نان دارد، با برگزاری دوره‌های تئوری و عملی آموزش مهارت‌های پخت نان در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی استان و تولید نان بهداشتی، سالم مطابق ذائقه و سلیقه‌های مردم صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان و نظارت و کنترل می‌توانیم کیفیت آرد و نان را در استان ارتقا دهیم.

این مسئول از دستگاه‌های متولی خواست تا با افزایش بازدید از نانوایی‌ها بر روند توزیع آرد، پخت نان و عرضه آن نظارت بیشتری داشته و در جهت خدمت به مردم با توجه به توریستی بودن استان تلاش مضاعفی داشته باشند تا مردم در تهیه نان مصرفی خود در مضیقه قرار نگیرند.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول