اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

از سوی شهروندان معترض ولایت لوگر انجام شد

افغان‌ها جسد فردی که توسط نیروهای خارجی به قتل رسید را به پارلمان آوردند+عکس

شماری از شهروندان ولایت «لوگر» در شرق افغانستان جسد یک غیرنظامی را که از سوی نیروهای خارجی در این ولایت کشته شده بود با اعتراض‌های شدید به پارلمان این کشور آوردند.

افغان‌ها جسد فردی که توسط نیروهای خارجی به قتل رسید را به پارلمان آوردند+عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، شهروندان ولایت لوگر در شرق افغانستان ضمن عتراضهای شدید، جسد یک شهروند این ولایت را که از سوی نیروهای خارجی کشته شده بود به پارلمان این کشور آوردند تا به اعتراض آن‌ها رسیدگی شود.

شهروندان لوگر ضمن اعتراض به عملکرد نمایندگان پارلمان افغانستان، گفتند که نیروهای خارجی این فرد را با هشت نفر دیگر برای 15 ساعت بازداشت کردند و در پایان نیز یک نفر را به قتل رساندند.

«اکبراستانکزی» عضو پارلمان افغانستان با تایید اعتراض شهروندان ولایت لوگر اظهار داشت که نیروهای خارجی هشت نفر از جمله کودکان، زنان و 2 نفر از اساتید دانشگاه را به پایگاه خود بردند و سپس مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این در حالی است که «عبدالروف ابراهیمی» رئیس پارلمان افغانستان نیز اعمال نیروهای خارجی را بشدت محکوم کرده و گفت که عاملان این حادثه مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول