اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

امور اعتقادی و دینی در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تأکید بر در اولویت قرار دادن امور اعتقادی و دینی در برنامه‌های فرهنگی، گفت: با در اولویت قرار دادن امور اعتقادی و دینی می‌توان فعالیت‌هایی با غنای محتوایی تولید و عرضه کرد.

امور اعتقادی و دینی در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) شهر اقبالیه اظهار کرد: در سال‌های اخیر جهت‌گیری در توزیع مناسب امکانات فرهنگی در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است بنابراین ساخت مجتمع‌های فرهنگی هنری در شهرهای کوچک بیشتر از مراکز استان‌ها به چشم می‌آید.

وی افزود: مجتمع‌های فرهنگی هنری در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی نقش مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند در تربیت نسل نوجوان و جوان و پرکردن اوقات فراغت آنان تأثیر شگرفی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: بنابراین انتظار می‌رود از تمام امکانات و ظرفیت‌های مراکز و مجتمع‌های فرهنگی به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا به اهداف فرهنگی و هنری مورد نظر دست یابیم.

شفیعی‌ها با تأکید بر در اولویت قرار دادن امور اعتقادی و دینی در برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های فرهنگی باید با محوریت امور دینی، اعتقادی و مذهبی برگزار شود تا از غنای محتوایی برخوردار بوده و تأثیر لازم را در جامعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری اقبالیه از سالن آمفی تئاتر برخوردار است که می‌تواند در برگزاری همایش‌ها، مراسم سخنرانی و دوره‌های هنری مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و تنگنای مالی توانستیم این مجتمع را تکمیل و راه‌اندازی کنیم که امیدواریم در زمینه اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح فرهنگی مردم این شهر نقش مؤثری ایفا کند.

شفیعی‌ها با اشاره به علت نامگذاری این مجتمع به نام پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: در سال 91 پس از اسائه ادب به ساحت پیامبر اعظم(ص) از سوی یک جریان نفاق‌افکن تصمیم گرفته شد در پاسخ به این توهین مجتمع اقبالیه به نام پیامبر (ص) نامگذاری شود.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول