اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

رعایت سلامت عمومی مهم‌ترین اصل در توسعه صنعتی شهرضا باشد

امام جمعه شهرضا گفت: توسعه صنعتی شهرضا نباید برای اصل سلامت عمومی مردم و محیط زیست آسیب‌زا و مشکل آفرین باشد.

رعایت سلامت عمومی مهم‌ترین اصل در توسعه صنعتی شهرضا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: توسعه‌یافتگی شهرضا در حوزه صنعت طی چند سال گذشته امر قابل توجهی است که با سیاست‌گذاری مناسب مسئولان امر محقق شده و آثار و برکات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن برای همگان آشکار است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از فرصت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های عمومی جهت حل مشکلات جامعه از مهم‌ترین تاکیدات دین اسلام است و این اصل مهم در حوزه صنعت شهرضا به شکل مطلوب به منصه ظهور رسیده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز در مناطق صنعتی باید به شکل جدی در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد، تصریح کرد: بررسی میزان آلایندگی واحدهای صنعتی نباید به مقاطع خاص محدود باشد بلکه مسئولان حوزه صنعت و محیط زیست باید براساس وظایف خود همواره نسبت به جلوگیری از فعالیت واحدهای صنعتی مخرب اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از تجربیات و سیاست‌گذاری واحدهای صنعتی موفق کشور در زمینه جلوگیری از تخریب محیط زیست و آسیب به سلامت عمومی جامعه باید از سوی مسئولان مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد و در نهایت نسبت به اتخاذ بهترین تصمیم در این حوزه اقدام شود.

یعقوبی با اشاره به اینکه آینده‌نگری در حوزه صنعت و مشکلات احتمالی ناشی از آن باید به شکل جدی در دستور کار قرار بگیرد، گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته به لحاظ میزان گرایش سرمایه‌گذاران به فعالیت در سطح شهرک‌های صنعتی شهرضا در آینده رشد قابل توجهی داریم و سیاست‌گذاری مناسب در جهت حراست از حقوق مردم و محیط زیست باید به شکل جدی مد نظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول