اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت تدوین می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های مطالعاتی جدید برای مبارزه با قاچاق سوخت در هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است.

طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری ظهر امروز در نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در سال 93 با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی جامع برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، اظهار داشت: یکی از موارد مهم در این زمینه کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های سوخت غیرمجاز در هرمزگان است که اجرایی شدن آن نیازمند طرحی جامع و تلاش بیشتر دستگاه‌های مسئول است.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق سوخت در هرمزگان باید با کار کارشناسی و مطالعه انجام شود تا شاهد نتایج موثر در این زمینه باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: طرح‌های مطالعاتی جدید برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس طرح جامعی نیز تدوین می‌شود.

جادری با بیان اینکه قاچاق سوخت به مشکل بزرگی در استان هرمزگان تبدیل شده است، اظهار داشت: متاسفانه پدیده شوم قاچاق سوخت موجب از بین رفتن سوخت به عنوان سرمایه ملی کشور شده و باید با قاطعیت با آن مبارزه کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان متولی مبارزه با قاچاق در استان باید با تصمیم گیری‌های مناسب، راهکارهای خوبی را برای مقابله با پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان ارائه دهد.

انتهای پیام/88001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول