اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 15 دوره تخصصی آموزش قرآن در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 15 دوره تخصصی آموزش قرآن در دشتستان خبر داد.

برگزاری 15 دوره تخصصی آموزش قرآن در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن شیخی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی از اجرای 60 برنامه شاخص توسط تشکل‌های دینی و مذهبی در دشتستان خبر داد و افزود: 145 هیئت مذهبی و 13 کانون فرهنگی مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در دو بخش مرکزی و حومه، تعداد 60 ویژه برنامه شاخص در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سال 92 برگزار کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: برگزاری جلسات هماهنگی و رایزنی با شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان و مسئولان هیئت‌های مذهبی، برپایی جلسات ویژه هیئت‌های مذهبی بانوان، برگزاری جلسات ویژه محرم، تشکیل هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های محوری شهرستان، تشکیل تیم‌های تذکر لسانی و برپایی همایش عاشورائیان، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، همکاری با 200 مسجد شهرستان و مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی ایران از اهم فعالیت‌های این اداره در حوزه تشکل های دینی و مذهبی در سال 92 بوده ‎است.

شیخی از برگزاری 15 دوره تخصصی آموزش قرآن در دشتستان خبر داد و گفت: برگزاری 15 کلاس و دوره تخصصی آموزش قرآن شامل روخوانی و روانخوانی، اعطای 200 گواهینامه قرآنی، برپایی 5 محفل قرآنی، برگزاری آزمون سراسری نورالهدی و مسابقات تفسیر قرآن، مشارکت در فعالیت‌های مذهبی فرهنگی از اهم فعالیت‌های این واحد در یکسال اخیر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برپایی سه نمایشگاه فرهنگی مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان دشتستان خبر داد.

شیخی اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه و با همکاری هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان سه نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: نمایشگاه‌های فوق به همت هیئت‌های مذهبی فاطمیون، هیئت مذهبی جوادالائمه(ع) و هیئت مذهبی قدس برازجان برگزار شد.

وی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، ایجاد غرفه‌هایی با موضوعات فتنه 88، جنگ تحمیلی و روزهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی از بخش‌های دیگر این نمایشگاه‌ها بود.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول