اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشکده شهید رجایی قوچان:

دانشکده شهید رجایی قوچان به دنبال تعامل با دانشگاه‌هاست

عضو هیئت علمی دانشکده شهید رجایی قوچان گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی قوچان در سال 93 به دنبال تعامل با دانشگاه‌ها و مسئولان این شهرستان در برگزاری کنفرانس‌های علمی و فنی است.

دانشکده شهید رجایی قوچان به دنبال تعامل با دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حسین موحدی ظهر امروز در نخستین کنفرانس فناوری هسته‌ای در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام‌ رضا (ع) قوچان اظهار کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی قوچان توانسته است با تشکیل اتاق پژوهش و گروه رباتیک در نخستین تجربه خود با شرکت در مسابقات کشوری رباتیک در سال 91 رتبه ششم را در میان دانشگاه‌های برتر کشور کسب کند.

وی با اشاره به کمبود امکانات و دارا بودن ظرفیت بالای دانشجویی در امور فنی و حرفه‌ای در این دانشکده گفت: کارهای بزرگی در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی انجام خواهد شد؛ اما نیازمند همت دانشجویان و کمک مسئولین در تأمین بودجه و امور مالی است.

مدیر گروه رشته الکترونیک دانشکده شهید رجایی قوچان تأکید کرد: دانشجو فقط با درس خواندن تنها چیزی عایدش نخواهد شد بلکه پژوهش و مدیریت کارهای علمی و فنی می‌تواند کمک‌رسان وی باشد.

وی یادآور شد: همت و هماهنگی بالای دانشجویان فنی و حرفه‌ای باعث کسب رتبه اول شرکت در نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال 90 در سطح شهرستان قوچان شده است که تأمین بودجه مالی باعث به جواب رسیدن کارها خواهد شد.

موحدی عدم برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای فنی در قوچان را خلأ بزرگی برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی قوچان در سال 93 به دنبال تعامل با دانشگاه‌ها و مسئولین شهرستان در برگزاری کنفرانس‌های علمی و فنی است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول