اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدر حکمی صورت گرفت

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی و هنری ارشاد آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدر حکمی علی محرمی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و هنری این اداره کل منصوب کرد.

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی و هنری ارشاد آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این حکم آمده است: "نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به سرپرستی معاونت فرهنگی و هنری اداره کل منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و با توجه به اصول و سیاست های فرهنگی، منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید و با هماهنگی همه بخش‌های اداره کل در تمشیت امور به ویژه خدمت به اهالی فرهنگ و هنر اقدامات شایسته‌ای را شاهد باشیم.

موفقیت جنابعالی را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  از درگاه خداوند متعال خواهانم".

 "علی محرمی" متولد 1351 بوده و مدیریت روابط عمومی اداره کل، ریاست مجتمع فرهنگی و هنری تبریز، مسئولیت دفتر فرهنگ و آموزش پیشگیری از اعتیاد، عضویت ستاد تحول اداری اداره کل، عضویت کمیته طرح تکریم ارباب رجوع اداره کل، عضویت کمیته طرح و برنامه اداره کل، عضویت کمیته کاهش تصدی‌گری اداره کل، ریاست اداره امور سینمایی و سمعی و بصری، ریاست مجتمع فرهنگی و سینمایی تبریز، دبیری شورای بررسی فیلم و فیلمنامه استان، سرپرستی اداره امور هنری اداره کل‌، دبیری شورای ارزشیابی تئاتر استان، عضویت و دبیری شورای ارزشیابی آموزشگاه‌های آزاد هنری استان، عضویت کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مسئولیت دبیر خانه بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) ـ دفتر استان،  دبیری اجرایی در جشنواره های مختلف شامل :جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رحمت ـ جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش ـ جشنواره بین‌المللی عکس انسجام اسلامی ـ جشنواره سراسری عکس رضوی- جشنواره فیلم کوتاه رویای شوم ـ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تبریز و جشنواره فرهنگی و هنری غدیر را در کارنامه‌ فعالیت خود دارد.

بر اساس این گزارش در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت فرهنگی و هنری اداره‌ کل ارشاد استان از زحمات "اکبر آرمند" نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/60001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول