اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

ویزیت 18 هزار نفر توسط دندانپزشکان تامین اجتماعی استان زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 18 هزار و 154 مورد ویزیت دندانپزشکی در مراکز تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان انجام شده است.

ویزیت 18 هزار نفر توسط دندانپزشکان تامین اجتماعی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در مراسم  تجلیل از دندانپزشکان در محل درمانگاه روزبه تامین اجتماعی اظهار داشت: سلامت دهان و دندان به عنوان یکی از ارکان نظام سلامت برای صاحب نظران این حوزه اثبات شده است.

وی بهداشت دهان و دندان را یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کیفیت مطلوب زندگی و سلامت افراد جامعه عنوان کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 18 هزار و 154 مورد ویزیت دندانپزشکی در مراکز تابعه این مدیریت انجام شده است.

این مقام مسئول در مورد خدمات بخش دندانپزشکی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان در حوزه دندانپزشکی سه خدمت موثر را به جامعه هدف ارائه می‌دهد که شامل کشیدن، جرم گیری و ترمیم است.

محمدی مشارکت دندان‌پزشک به عنوان حلقه  تصمیم گیر و درمانگر را مهم‌ترین عامل رسیدن  به هدف دانست و تصریح کرد: 13هزار و 866 مورد دندان در سال 92 در سطح مراکز درمانی استان کشیده شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین اظهار داشت: بیش از 30 هزار و 133 مورد ترمیم و 5875 مورد نیز جرم گیری در سال 92 در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به ثبت رسیده است.

گفتنی است خدمات فوق  بالغ بر 13 هزار و 728 ساعت کار در دندانپزشکی مراکز یاد شده را در یکسال گذشته شامل می‌شود.

لازم به ذکر است، از تلاش‌ها و خدمات دندانپزشکان مراکز درمانی استان زنجان با تقدیم لوح تقدیر و کارت هدیه و شاخه گلی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/2308/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول