اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

شعار امسال سرلوحه کار مدیران در دورود قرار دارد

سرپرست فرمانداری دورود گفت: تحقق شعار امسال سرلوحه کار مدیران در دورود قرار دارد.

شعار امسال سرلوحه کار مدیران در دورود قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، ماشاالله نعمتی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی در دورود با اشاره نامگذاری سال 93با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: در راستای اجرای این شعار که بنا بر فرمایش‌های مقام معظم رهبری لقب گرفته است، همه ما باید سعی کنیم، تا آن را در جامعه به منصه اجرا بگذاریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود اقتصاد مقاومتی را ریشه در اعتقادات جامعه دانست و اظهار داشت: اگر ما بتوانیم به همین نقطه اتکایی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید داشته‌اند، دست یابیم، قطعا موفق هستیم.

وی ادامه داد: برای بهره‌مندی مناسب از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان به خصوص مبحث اقتصاد و فرهنگ باید همه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نعمتی با اشاره به اهمیت فرهنگ در سطح جامعه تصریح کرد: به نظر من برای تحقق اهداف این شعار در بخش فرهنگی، صدا و سیما و همچنین اصحاب رسانه می‌توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: ما هم بنا داریم، ضمن ترسیم سیاست‌ها توسط دستگاه‌های بالا دست، کمیته فرهنگی را در شهرستان راه‌اندازی کنیم، تا بتوانیم با همیاری همه دستگاه‌ها شعار مدنظر مقام معظم رهبری را که ریاست محترم جمهور نیز همواره بر آن تاکید دارد، در سطح شهرستان و جامعه اجرایی کنیم.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول