اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

واگذاری 71 هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف این استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد.

واگذاری 71 هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، عبدالقهار ناصحی اظهار داشت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف این استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد.

وی افزود: 116 قرارداد واگذاری زمین در طول یک سال گذشته در اراضی واگذار شده با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، میزان اشتغال تعیین شده برای این تعداد قرارداد را 2 هزار و 369 نفر و سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آنها را نیز بیش از 3 هزار میلیارد ریال برآورد کرد.

ناصحی با بیان اینکه اختصاص زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی و عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت در شهرک‌های صنعتی استان قزوین یافته است، گفت: استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سیاست‌های دولت به شمار می‌رود.

وی تعداد واحدهای بهره‌برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال گذشته را نیز 44 واحد یاد کرد و گفت: با بهره‌برداری از این واحدها یک هزار و 298 نفر صاحب شغل شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: این شرکت سال گذشته 20 میلیارد ریال را در قالب کمک‌های فنی و اعتباری برای واحدهای تولیدی کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اختصاص داد.

گفتنی است، هم‌اکنون، بیش از 500 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در حال فعالیت هستند و به همین تعداد واحد نیز مراحل مختلف احداث را پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام/2667/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول