اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام آستان قدس رضوی:

آستان قدس برای تحقق شعار امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارد

قائم‌مقام آستان قدس رضوی گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، آستان قدس رضوی برای تحقق این شعار برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

آستان قدس برای تحقق شعار امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید عبدالحسینی امروز در مراسم تودیع و معارفه قائم‌مقام آستان قدس رضوی که در تالار آئینه حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از لطفی که امام رضا (ع) به من داشتند تا در این مقام به زائرین این امام عزیز خدمت‌رسانی کنم خدا را شاکر هستم.

وی اضافه کرد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده که در این 4 کلمه بسیاری از موارد نهفته شده است که باید به همه آنها توجه ویژه شود و آستان قدس رضوی نیز برای تحقق آن برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

عبدالحسینی تصریح کرد: آستان قدس رضوی پشتیبان تمام آزادگان در جهان بوده و در جمهوری اسلامی ایران نیز الگویی مناسب در این خصوص است.

وی در پایان گفت: آستان قدس رضوی در بسیاری از موارد در کشور و حتی جهان بسیار عالی کار کرده؛ برای مثال بیمارستان رضوی حتی در سطح جهان معروف شده است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول