اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

امضای توافقنامه طرح توسعه پایدار مازندران با تاکید بر احداث شهرک انرژی

استاندار مازندران گفت:‌ توافقنامه طرح توسعه پایدار مازندران با تاکید بر احداث شهرک انرژی امضا شد.

امضای توافقنامه طرح توسعه پایدار مازندران با تاکید بر احداث شهرک انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح پیش از ظهر امروز در جلسه امضای موافقتنامه طرح توسعه پایدار مازندران با محوریت انرژی، فناوری و مدیریت ارزش و تامین در سالن شماره یک استانداری مازندران با حضور مسئولان وزارت نفت و برخی نخبگان حوزه پتروشیمی کشور، اظهار داشت:‌ در حوزه فرهنگ، اقتاصد، عزم وملی و مدیریت جهادی چهار کارگروه تشکیل دادیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه این کارگروه‌ها آغاز به کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه ما تعهد داریم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاش کنیم، افزود: از اهداف خود، فرسنگ‌ها دور هستیم، ما شعار دادیم و کشورهای همسایه اجرا کردند.

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در مازندران در کمال امنیت و آرامش به سر می‌بریم و دستگاه قضایی هم به صورت تنگاتنگ در پیشبرد اهداف، با ما همسو است، تصریح کرد: بودجه امسال ما 22 درصد نسبت به مصوب سال قبل، افزایش یافته است.

وی با تاکید بر حفظ سنگر تولید، ادامه داد: اگر ادعا داریم که می‌توانیم تولید کنیم، این تولید باید ثابت باشد و این‌گونه نشود که مثل سال‌های گذشته در زمان برداشت محصولات کشاورزی، به ویژه برنج، برنجی بیشتر از نیاز کشور وارد شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه تجارت هم امسال باید نمود خاصی داشته باشیم و صادرات هم افزایش یابد، گفت: نباید اجازه بدهیم زمان از دست ما بگذرد.

وی با اشاره به اقداماتی که در حوزه گردشگری در دست انجام است، خاطرنشان کرد: از مدیرکل گردشگری مازندران خواسته‌ایم برنامه هر شهرستان به فراخور ظرفیت‌های آن شهرستان در حوزه گردشگری ابلاغ شود.

فلاح امضای توافقنامه در زمینه ایجاد شهرک انرژی در مازندران و این نشست را رویدادی بزرگ قلمداد کرد و گفت: این دستاورد را به رهبری، رئیس‌جمهور و مردم مازندران تبریک می‌گوییم.

به گزارش فارس، در پایان این نشست، توافقنامه طرح توسعه پایدار مازندران با محوریت انرژی و با تاکید بر احداث شهرک انرژی در بندر امیرآباد به امضای استاندار مازندران و تالاری رئیس هیئت مدیره شرکت متنان، رسید.

انتهای پیام/86007/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول