اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای اصفهان:

تیم‌داری باشگاه سپاهان در رشته واترپلو قطعی نشده است

سرپرست هیئت شنای اصفهان گفت: باشگاه سپاهان موافقت ضمنی خود را برای تیم‌داری در رشته واترپلو اعلام کرده اما هنوز قطعی نشده است.

تیم‌داری باشگاه سپاهان در رشته واترپلو قطعی نشده است

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از انصراف باشگاه فولاد ماهان از تیم‌داری در رشته واترپلو، رایزنی‌های زیادی را با باشگاه‌های اصفهانی برای جلب حمایت این باشگاه‌ها آغاز کردیم.

وی ادامه داد: رایزنی‌های هیئت تنها به رشته واترپلو محدود نشده بود و برای تحت حمایت قرار دادن رشته‌های شیرجه، شنا و واترپلو مذاکراتی را صورت دادیم.

سرپرست هیئت شنای اصفهان با اشاره به موافقت اولیه باشگاه سپاهان تصریح کرد: در زمان مدیرعاملی ترابیان مذاکراتی را با باشگاه سپاهان انجام دادیم و توانستیم نظر مثبت این باشگاه را جلب کنیم اما پس از رفتن ترابیان، ادامه مذاکرات را با خلیلیان ادامه دادیم.

وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان موافقت ضمنی خود را برای حمایت از یکی از رشته‌های هیئت اعلام کرده اما هنوز این مساله نهایی نشده است.

شب انگیز گفت: هزینه تیم‌داری در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو چندان زیاد نیست، ضمن اینکه تیم‌داری در این رشته‌ها می‌تواند انگیزه بالایی را برای ورزشکاران اصفهانی به وجود بیاورد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول