اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فردا

دانش‌آموزان معلول زنجانی با نمایندگان فراکسیون معلولین مجلس دیدار می‌کنند

کارشناس آسیب دیده بینایی اداره کل آموزش و پرورش استثنایی زنجان گفت: دانش‌آموزان نابینا و کم‌بینای زنجانی با نمایندگان فراکسیون مجلس شورای اسلامی دیدار می‌کنند.

دانش‌آموزان معلول زنجانی با نمایندگان فراکسیون معلولین مجلس دیدار می‌کنند

جلیل نصیری‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانش‌آموزان نابینا و کم بینای زنجانی فردا از مجلس شورای اسلامی دیدن می‌کنند.

کارشناس آسیب دیده بینایی اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از مجلس بازدید خواهند داشت، گفت: این دانش‌اموزان پس از این بازدید با نمایندگان عضو فراکسیون معلولین مجلس دیدار خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در این دیدار مشکلات خود را به نمایندگان مجلس منعکس خواهند کرد، ادامه داد: از نمایندگان انتظار می‌رود این مشکلات را شنیده و انتظارات در راستای برآورده شدن این خواسته‌ها همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان خواستار بهبود فضای داخل شهر برای عبور و مرور خود هستند، تاکید کرد: کمبود وسایل کمک آموزشی برای افراد کم بینا و نابینا و همچنین لوازمی همچون ویلچر و کامپیوتر و... از دیگر خواسته‌های این دانش‌آموزان است که در این دیدار به نمایندگان منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول