اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ارزیابان هفت استان صورت می‌گیرد

برگزاری نشست تخصصی «رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون» در زنجان

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نشست تخصصی «رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون» پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تخصصی «رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون» در زنجان

غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست تخصصی رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: این نشست تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان زمان برگزاری نشست تخصصی رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون را 26 فروردین ماه جاری اعلام کرد و متذکر شد: رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفت استان در این نشست تخصصی حاضر می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون از هفت استان کشورمان از جمله « آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین و تهران» در این نشست حضور می‌یابند.

نظری  به اهداف برگزاری نشست تخصصی رابطین ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون اشاره کرد و ابراز داشت: این نشست که با تبیین راهکارهای ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و دستیابی به عملکردی واحد و همسو در راستای اهداف متعالی کانون است به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در روز برگزاری نشست تخصصی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی از سوی کانون استان زنجان برای این منظور پیش بینی شده است.

انتهای پیام/73008/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول