اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

مسئولان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: مسئولان و مدیران اقتصاد کشور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

مسئولان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در جمع پایوران سپاه ناحیه ابهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری از حماسه سیاسی ایجاد شده در کشور در سال گذشته ابراز رضایت کردند ولی از حماسه اقتصادی آن چنان راضی نبودند.

وی با اشاره به اینکه سال جدید به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، تصریح کرد: امید است همه مسئولان کشور برای اعتلای فرهنگ و اقتصاد آستین‌ها را بالا زده و برای پیشرفت فرهنگ ناب اسلامی و اقتصاد مقاومتی عزم خود را جزم کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی باید در خانواده‌های ایرانی الگو باشد، ابراز داشت: همچنین زندگی اسلامی ایرانی پاسداران برای سایر مردم جامعه نیز الگو باشد.

این مسئول ادامه داد: در بعضی اوقات متاسفانه در خانواده‌های ایرانی سبک زندگی اسلامی ایرانی کمرنگ شده است.

بیگدلی از مسئولان کشور خواست طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران اقتصاد کشور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه اقتصادی کشور قرار دهند، یادآور شد: مسئولان و مدیران همه تلاش خود را به کار گیرند تا اقتصاد کشور را از اتکا به نفت خارج کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه امید به برداشتن تحریم با حل مسئله هسته‌ای توسط آمریکا و اروپایی‌ها برای رونق اقتصادی کشور تفکر بسیار غلطی است، گفت: زیرا تحریم جمهوری اسلامی ایران به علت ساخت بمب اتم بهانه‌ای بیش نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر ایران اسلامی همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را نیز انجام دهد باز آمریکای جنایتکار به بهانه‌های مختلف تحریم را به کشورمان تحمیل خواهد کرد.

بیگدلی با بیان اینکه هرچند مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند، گفت: ایشان می‌فرمایند من آنچنان امیدی به مذاکرات ندارم چون آمریکا در گذشته دشمنی خود را علیه جمهوری اسلامی نشان داده و این دشمنی همچنان ادامه دارد.

اوت‌های پیام/73008/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول