اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه خبر داد

اجرای 47 برنامه فرهنگی و ورزشی در بشرویه

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه گفت: در سال گذشته بیش از 47 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در حوزه ورزش‌های همگانی در بشرویه اجرا شده است.

اجرای 47 برنامه فرهنگی و ورزشی در بشرویه

سید مهدی ساداتی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات سازنده‌ای در راستای نهادینه ‌کردن ورزش‌های همگانی در این شهرستان اجرا کرده است.

وی جایگاه ورزش‌های همگانی در بشرویه را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مردم این شهرستان از برنامه‌های مختلف ورزشی که توسط این هیئت و در مناسبت‌های مختلف به اجرا در آمده است استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه از برگزاری 19 همایش پیاده‌روی در بشرویه در سال 92 خبر داد و تاکید کرد: ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی افراد از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این گونه برنامه‌ها است.

ساداتی افزود: در همین مدت 4 همایش دوچرخه‌سواری پیشکسوتان، دو جشنواره بادبادک‌ها و دو همایش طبیعت‌گردی در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برگزار شده است.

وی متذکر شد: یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه هدف ورزش همگانی بانوان هستند و تاکنون 70 درصد شرکت‌کنندگان در برنامه‌های این هیئت ورزشی بانوان بشرویه بوده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های ورزشی همواره مورد توجه بوده است و در همین راستا یادواره شهدای ورزشکار بشرویه و جلسات حلقه‌های صالحین ورزشکاران برگزار شده است.

ساداتی یادآور شد: برنامه‌های ورزش‌های همگانی فراگیر بوده و تمامی اقشار جامعه را در بر می‌گیرد و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های ورزشی متنوعی در رشته‌های مختلف برای اقشاری نظیر بانوان، دانش‌آموزان و سالمندان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ایروبیک بانوان، جشنواره شترسواری و برگزاری همایش همیار پلیس برای خردسالان را از جمله برنامه‌های جدید هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه در سال 93 اعلام کرد.

انتهای پیام/69006/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول