اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خبر داد

تملک بیش از 53 هکتار از اراضی شهرک‌ صنعتی دورود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تملک شهرک صنعتی شماره دو دورود بیش از 53 هکتار خبر داد.

تملک بیش از 53 هکتار از اراضی شهرک‌ صنعتی دورود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرزاد محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره دو دورود که بیش از 64 هکتار است در سال 87 بیش از 40 هکتار از اراضی آن تملک شد.

وی افزود: برای 24 هکتار از اراضی باقیمانده پیگیری مراحل اخذ مجوز تملک انجام که با پیگیری‌های مستمر بیش از 13 هکتار دیگر تملک و خریداری شد.

محمدی گفت‌: روند اراضی مورد نیاز برای ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی را با توجه به عدم وجود عرصه‌های مناسب قابل واگذاری توسط منابع ملی، موضوع خرده مالکان و وضعیت تغییر کاربری آن از عمده مشکلات فرا روی این شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان یاد‌آور شد: شهرک صنعتی شماره دو دورود با توجه به استنکاف تعدادی از مالکان موضوع تملک عرصه مورد مطالعه از سال 87 به استناد مواد دو و 9 قانون تملک اراضی مورد نیاز دولت برای ایجاد طرح‌های عمومی عمرانی مصوب سال 1358 در دست پیگیری بوده است.

وی با بیان اینکه این شهرک صنعتی در 10 کیلومتری محور دورود ـ خرم آباد واقع شده است، یادآور شد: پس از تملک مابقی اراضی و طی کردن مراحل قانونی جهت واگذاری این اراضی به شرکت این شهرک صنعتی نیز طی سال‌جاری در کنار سایر شهرک‌های صنعتی استان لرستان شاهد اجرای عملیات ضربتی در راستای ایجاد زیرساخت‌ها می‌شود.

محمدی به استمرار فعالیت‌ها برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و لزوم حمایت از تولید کننده‌های داخلی امسال در شهرک‌های صنعتی استان لرستان شاهد تحولات خوبی در این زمینه می‌شویم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: یکی از نکاتی که در فعالیت شهرک‌های صنعتی تاثیرگذار بوده ایجاد زیرساخت‌های لازم و ضروری است.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به تحقق بخش تملک در سال 1393 برنامه‌های توپوگرافی، تسطیح و عملیات آماده‌سازی این شهرک از اولویت‌های اصلی در شرکت صنعتی دورود است.

محمدی اظهار کرد: این شرکت با اختصاص اعتبارات از منابع داخلی و استانی نسبت به اجرای پروژه‌های زیر ساخت اعم از عمومی و زیر بنایی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول