اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش مدیران ایلامی برای جانماندن از انصراف‌دهندگان یارانه

مدیران ایلامی نیز در کنار دیگر افرادی که تمایلی به دریافت یارانه ندارند در صف "نه" گفتن به یارانه ایستادند.

تلاش مدیران ایلامی برای جانماندن از انصراف‌دهندگان یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شماری از مدیران استان ایلام تا امروز که نوبت آنان "با استناد رقم سمت راست کد ملی آنان" برای مراجعه به سایت رفاهی برای "نه" گفتن به دریافت یارانه نقدی رسیده به اندازه بیشتر از انگشتان دو دست است.

در این بین می‌توان به محمدرضا مروارید استاندار ایلام و معاونین وی، فرمانداران شهرستان‌های تابعه ایلام، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، جواد کمری مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، روح‌الله نوریان مدیرعامل شرکت گاز ایلام، محمد طاهریان مدیرکل پست استان ایلام و ... اشاره کرد.

امیدواریم دیگر مدیران استان ایلام به خیل " نه " گفتگان به دریافت یارانه نقدی پیوسته و با انتشار این موضوع مردم را در جریان قرار دهند تا مردم بدانند مدیرانی که توصیه می‌کنند که مردم یارانه نگیرند خودشان در صف نخست این موضوع قرار دارند. 

بر اساس اعلام مسئولان امر و بررسی‌های خبرگزاری فارس در استان ایلام در حال حاضر هیچگونه مشکلی در روند نام‌نویسی افراد برای دریافت یارانه نقدی وجود ندارد.

انتهای پیام/2246/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول