اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

استقرار 400 پزشک متخصص در بخش دیشموک

فرماندار کهگیلویه گفت: بیش از 400 پزشک متخصص با استقرار واحدهای سیار چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی به مدت 90 روز در بخش دیشموک خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

استقرار 400 پزشک متخصص در بخش دیشموک

ابراهیم جعفری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده کار ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان به خوبی پیش می‌رود.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: قبل از اجرای طرح هدفمندی طی جلساتی با بخشداران چهار بخش شهرستان نکات لازم در جهت ثبت‌ نام از متقاضیان دریافت یارانه ارائه شد و کار ثبت‌نام از متقاضیان از بیستم فروردین همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به تلاش دولت در جهت ارتقای درآمد، خدمت به مردم، سلامت و اشتغال جامعه ابراز داشت: افرادی که نیازمند نیستند و احساس می‌کنند ثبت نام در این مرحله تأثیری در زندگی آنان ندارند برای پویایی کشور می‌توانند انصراف دهند.

جعفری با بیان اینکه کار ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه در مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پیشخوان دولت، بخشداری، امور عشایر و کافی‌نت‌ها صورت می‌گیرد افزود: تاکنون گزارشی از نارضایتی مردم شهرستان و یا اخلال در ثبت ‌نام ارائه نشده است.

فرماندار کهگیلویه تعرفه ثبت نام خوداظهاری یارانه در شهرستان را 3 هزار و 500 تومان اعلام و تصریح کرد: این تعرفه برای مراکز مختلف از جمله پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و دیگر مراکز آزاد در نظر گرفته شده که این موضوع با توافق سازمان هدفمندی و وزارت ارتباطات و اطلاعات بوده است.

به گفته جعفری ثبت ‌نام از مددجویان در مراکز کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با بیان اینکه خدمات‌رسانی در این ایام با نظارت ویژه انجام می‌شود، تأکید کرد: مراکز ثبت ‌نام موظف به رعایت نرخ تعیین شده ثبت ‌نام هستند و با هرگونه تخلف در دریافت وجه اضافه بر مبلغ تعیین شده برخورد قانونی می‌شود.

جعفری هم‌چنین با اشاره به حضور تیم‌های پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت در بخش دیشموک از فراهم شدن مقدمات کار در هفته جاری خبر داد و گفت: بیش از 400 پزشک متخصص با استقرار واحدهای سیار چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی به مدت 90 روز در بخش دیشموک خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/82016/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول