اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ایلام:

اعضای شورای شهر ایلام مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دادند

رئیس شورای شهر ایلام گفت: اعضای شورای شهر ایلام برای ارائه خدمات بیشتر به مردم مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دادند.

اعضای شورای شهر ایلام مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دادند

مظفر میرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرمودند.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: همه به ویژه مسئولان وظیفه دارند در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری از کوچکترین تلاش فروگذار نباشند.اعضای شورای اسلامی شهر ایلام نیز به عنوان بخشی از مدیران جامعه در راستای تحقق فرامین رهبری از هیچ کوششی فروگذار نبوده و تمام توان خود را به کار گرفته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ایلامی بدون عزم آنان میسر نبوده و خوشبختانه هم عزم مردم و هم مدیریت جهادی در بدنه مدیریتی مسئولان استانی ایلام وجود دارد. ایلام به عنوان مرکز استان دارای مشکلات و محدودیت‌های فراوانی است که رفع این مشکلات نیازمند تعمل و همکاری مردم و مدیریت جهادگونه مسئولان آن است.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ایلام به سهم خود در این راستا کوشش کرده و با برنامه‌ریزی مدونی برای سال 1393 همه توان خود را به کار گرفته تا خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهد. طرح‌های مختلفی برای اجرا در شهر ایلام در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری ایلام برای سال جاری قرار گرفته که با اجرای آن همه شهروندان از مزیت‌های آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول