اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان جوان زنجانی خبر داد

ساخت فیلم «این حقیقت نبود» در زنجان

کارگردان جوان زنجانی از ساخت فیلم «این حقیقت نبود» در زنجان خبر داد.

ساخت فیلم «این حقیقت نبود» در زنجان

غلامرضا تروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فیلم کوتاه «این حقیقت نبود» در راستای تبیین سبک زندگی درست ساخته می‌شود.

وی با اشاره به سبک زندگی برخی از خانواده‌ها در جامعه امروزی اضافه کرد: متاسفانه در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود، که خانواده‌ها به دلیل مشغله‌های اجتماعی و کاری فرزند خود را فراموش می‌کنند که در این فیلم تلاش شده بر این موضوع تاکید بیشتری شود.

این هنرمند زنجانی در ادامه با ارائه توضیحاتی در زمینه موضوع فیلم «این حقیقت نبود» اضافه کرد: داستان این فیلم مربوط به کودک ناشنوایی است که به مناسبت برای پدر خود یک گل به عنوان هدیه می‌خرد.

تروان ادامه داد: پس از خریدن گل، وقتی کودک رهسپار خانه خود می‌شود، متوجه افرادی می‌شود که در مقابل منزل آنها تجمع کرده‌اند و وقتی وارد خانه می‌شود، پدر و مادر خود را می‌بیند که در حال مشاجره هستند، اما کودک چون ناشنوا است، والدین اعتیاد پدر است.

وی با بیان اینکه هدف عوامل سازنده این فیلم ارائه الگو و سبک زندگی صحیح بر اساس اصول اسلامی است، ابراز داشت: توجه بیشتر والدین به کودکان و نیازهای آنها نیز از دیگر موضوعاتی است که در این فیلم مورد تاکید قرار می‌گیرد.

این کارگردان به ساخت فیلم «نیمه پنهان» نیز اشاره داشت و گفت: این فیلم مضمون و موضوع مذهبی دارد و داستان گروهی است که در حال آماده شدن برای برای آماده ساختن صحنه یک تئاتر هستند که در نهایت پس از وقوع برخی از مسائل و با دیدن یک خواب معنوی توسط یکی از اعضای گروه که صحنه تئاتر در آن خواب نمایان بود، همان صحنه خواب که در واقع رویای صادقه بود در اجرای اصلی تئاتر توسط بازیگران نمایش داده می‌شود.

تروان فیلم رفت از کنارم را نیز از دیگر آثار ساخته شده در زنجان اعلام کرد و اذعان داشت: این فیلم نیز داستان یک روحانی است که در جریان فیلم اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

این فیلم‌ساز زنجانی با بیان اینکه موضوع فیلم «رفت از کنارم» نیز مذهبی است، متذکر شد: با توجه به بازخورد مثبتی که ساخت اینگونه آثار در جامعه دارد.

انتهای پیام/73005/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول